SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, „Dzień dobry TVN” liderem w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

We wrześniu 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 390 tys. osób przy 8,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się o godz. 7.30.

Magazyn TVP miał o 16 tys. widzów więcej niż rok wcześniej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 359 tys. osób, co przełożyło się na 7,66 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 335 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,23 proc.), co oznacza wzrost o 24 tys. oglądających - największy w zestawieniu. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. We wrześniu 2022 roku jego widownia wyniosła 235 tys. osób, a jego udział - 8,79 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 39 tys. widzów - jedyna strata wśród wszystkich magazynów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” we wrześniu br. miał 151 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 8 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (wzrost o 20 tys. do 131 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 14 tys. do 77 tys. widzów).

Dane dla grupy 16-59.

Kto prowadzi „Dzień dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie”?

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński (gospodarzami show są od początku września br.), Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego. We wrześniu br. z programu odszedł Robert El Gendy. Dziennikarz związany z Telewizją Polską od 22 lat chce skupić się na aktorstwie i pracy w redakcji sportowej. Od niedawna zaczął prowadzić także „Panoramę” nadawaną w ramach „Pytania na śniadanie”.

Na początku września br. nową szefową śniadaniowego magazynu TVP została Joanna Kurska. Zastąpiła Aleksandrę Zawłocką, która objęła szefostwo oprawy w Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy TVP.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w 4+, „Dzień dobry TVN” liderem w 16-49

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Natalia z Podlasia, 67
Tych młodych w kamasze i na front. Wtedy zrozumieja wszystko.
odpowiedź
User
Grochek
Przestań kurska kłamać oglądalność widać nie nikt nie ogląda TVP
odpowiedź
User
Iryk
głup..sza para TVP kłamią jak zawsze
odpowiedź