SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Programy śniadaniowe: duży spadek „Kawy czy herbaty?”, liderem „DD TVN”

Wszystkie poranne programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie jesienią br. miały mniej widzów niż rok wcześniej. Bardzo duży spadek zanotowała „Kawa czy herbata?”, a liderem oglądalności było „Dzień dobry TVN”.

Z danych Nielsen Audiencje Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 3 września do 6 grudnia br. oglądalność „Dzień dobry TVN”, nadawanego w dni powszednie o 8.00, wyniosła 578 tys. widzów. Przełożyło się to na 17,13 proc. udziału TVN w grupie 4+ i 20,34 proc. w 16-49. W analogicznym okresie rok wcześniej magazyn śledziło 587 tys. osób, ale jego udział był niższy, bo wynosił odpowiednio 16,97 proc. i 18,80 proc. Wtedy program zaczynał się o godz. 8.30.

Konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2 w okresie od 3 września do 6 grudnia br. miało średnio 434 tys. widzów przy udziale wynoszącym 13,27 proc. i 10,06 proc. Magazyn ten obecnie zaczyna się także o 8.00. Rok wcześniej, gdy program ruszał o 8.30, miał o ok. 50 tys. widzów więcej - śledziło go 483 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 14,42 proc. i 11,57 proc.  

Najwięcej widzów straciła nadawana w TVP1 „Kawa czy herbata?”. Tej jesieni śledziło ją 234 tys. osób, co dawało Jedynce odpowiednio 13,75 proc. i 9 proc. udziału. Rok wcześniej widownia „Kawy” wynosiła o 160 tys. widzów więcej - było to 395 tys. osób, a udział kształtował się na poziomie 22,05 proc. i 15,96 proc. Obecnie program trwa do ok. 8.10 i zawiera część publicystyczną „Polityka przy kawie”, a rok wcześniej jej nie miał i kończył się przed 8.00.

OkresWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
DZIEN DOBRY TVN
03-09-2012 - 06-12-2012578 10017,13%20,34%
05-09-2011 - 08-12-2011587 38516,97%18,80%
Wirtualnemedia.pl
 PYTANIE NA SNIADANIE 
03-09-2012 - 06-12-2012433 73913,27%10,06%
05-09-2011 - 08-12-2011483 30514,42%11,57%
Wirtualnemedia.pl
 KAWA CZY HERBATA 
03-09-2012 - 06-12-2012233 87513,75%9,00%
05-09-2011 - 08-12-2011395 08722,05%15,96%


W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek „Dzień dobry TVN”, pokazany 1 listopada br., obejrzało 933 tys. widzów. Był to jednak dzień wolny od pracy, drugie pod względem widowni wydanie miało już 754 tys. oglądających.

„Pytanie na śniadanie” największą oglądalność osiągnęło 4 grudnia br., gdy program śledziło 554 tys. osób. Z kolei rekordowa „Kawa czy herbata?” z 4 października br. zgromadziła 311 tys. widzów.

Dzień dobry TVNWszyscy 4+
DataGodz.AMRSHR %
01-11-201208:00932 76412,99%
02-11-201208:00753 53214,66%
05-11-201208:00749 77419,03%
Wirtualnemedia.pl
Pytanie na śniadanieWszyscy 4+
DataGodz.AMRSHR %
04-12-201208:00554 13615,34%
22-10-201208:00506 51016,10%
13-09-201208:00503 65114,51%
Wirtualnemedia.pl
Kawa czy herbata?Wszyscy 4+
DataGodz.AMRSHR %
04-10-201205:57310 94417,66%
15-11-201205:57298 53016,78%
07-11-201205:57289 98515,30%

 

Dołącz do dyskusji: Programy śniadaniowe: duży spadek „Kawy czy herbaty?”, liderem „DD TVN”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
i pomyśleć, że jak KCH objęła we władanie Nazarewicz to dostała od ekipy, którą wyrzuciła program z 30-36 procentowymi udziałami w grupie komercyjnej i widownią cztery razy większą. Duży talent tak spaprać dobry poranny program. Prezes o którym każdy już zapomniał RUDOMINO i Kasia Nazarewicz to autorzy tej zmiany na dużo gorsze. Zniszczyli program, zmarnowali kasę TVP i kary nie ma.
odpowiedź
User
fakt
medialna papka dla bezrobotnego plebsu i motłochu zeby go ogłupic zeby niewyszedł na ulice
odpowiedź
User
Olga
DDTVN nie ma konkurencji. Najlepszy poranny program. "Pytanie na śniadanie" bezrefleksyjnie i odtwórczo kopiuje TVN. Jakie wyniki? Gorsze niż w ubiegłym roku.
Tak to zazwyczaj z kopiami bywa. Słabiutko.
odpowiedź