SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program Moniki Richardson nie ma dużej widowni

Nowy magazyn kulturalny TVP 2 „Wstęp wolny” ma mniej widzów niż pozycje, które w tym samym paśmie Dwójka pokazywała rok temu. Stacja w czasie emisji programu przegrywa też z konkurencją.

Średnia oglądalność trzech pierwszych wydań magazynu, emitowanego w niedziele o 17.05, wyniosła 1,07 mln widzów, co dało TVP 2 7,36 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 6,11 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Widownia magazynu, który prowadzą Monika Richardson oraz Piotr Szygalski,  spada z odcinka na odcinek – pierwsze wydanie miało 1,26 mln oglądających, a trzecie – tylko 880 tys.

Rok temu w tym samym paśmie Dwójka notowała lepsze wyniki, bo oglądało ją 1,89 mln osób, a udział stacji wynosił wtedy odpowiednio 12,69 proc. i 12,42 proc.

W czasie nadawania „Wstępu wolnego” TVP 2 zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku za TVP 1, który ma aż 38,83 proc. udziału, bo pokazuje „Teleexpress” i „Ojca Mateusza”, Polsatem (13,27 proc.; „Świat według Kiepskich”, „Światowe Rekordy Guinnessa”) i TVN-em (10,59 proc.; filmy fabularne ).

Dane pokazują, że program oglądają głównie kobiety, osoby po pięćdziesiątce, mieszkańcy wsi i małych miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.

Oglądalność „Wstępu wolnego” odcinek po odcinku 

Wstęp wolny Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
17-01-2010 1 260 392 8,58% 7,53%
24-01-2010 1 042 634 7,27% 6,10%
31-01-2010 882 585 6,06% 4,57%
średnia 1 069 472 7,36% 6,11%


Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu 


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 5 644 197 38,83%
Polsat 1 929 359 13,27%
TVN 1 538 955 10,59%
TVP 2 – Wstęp wolny 1 069 472 7,36%


Profil widowni programu 

Wstęp wolny ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,29% 73

Kobiety 64,71% 125
Wiek 4-9 1,45% 24

10-15 4,11% 59

16 - 19 2,61% 45

20 - 24 3,51% 43

25 - 29 4,45% 50

30 - 34 5,58% 68

35 - 39 6,11% 86

40 - 44 5,15% 80

45 - 49 6,70% 94

50 - 54 11,12% 135

55 - 59 11,28% 149

60+ 37,93% 194
Wlk. miasta Wieś 41,45% 106

< 50 tys. 27,07% 112

50-100 tys. 5,94% 69

100-200 tys. 5,96% 75

> 200 tys. 19,58% 96
Zawód Top management 7,35% 95

Pracownicy średniego szczebla 11,28% 78

Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,61% 92

Emeryci 46,17% 185

Inni 16,59% 51
Wykształcenie Podstawowe 52,69% 115

Średnie 32,43% 109

Wyższe 9,32% 82

Inne 5,56% 43

Dołącz do dyskusji: Program Moniki Richardson nie ma dużej widowni

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Kogo to jednak obchodzi? Pani Richardson chciala wrocic do TVP. Udalo sie to jej? udalo. Pensyjke gwiazdorska dostala (12tys). Jest fajnie? JEST. A TVP niech dalej kweka ze pieniedzy nie ma bo ludzie abonamentu nie placa. Na pensje zawsze sa pieniadze :( (szczegolnie te wieksze)
0 0
odpowiedź
User
korel
Kto poda mi program o rosnącej widowni, gdy bezustannie od kilku lat przesuwa się jego czasy emisji ? Nie ma takiego! Takie się zawsze robi, gdy planuje sie likwidację audycji, czy programu.
Przestańcie kręcić czasami wydawania Panoramy! To ją zupełnie niszczy, a jest nadal bardzo dobrym programem.
0 0
odpowiedź
User
zetes
Nie chcę być okrutny, ale Monika jest już przeterminowana.
0 0
odpowiedź