Program lojalnościowy dla klientów WGI
Warszawska Grupa Inwestycyjna uruchomiła WGI Investors Club - pierwszy tego typu program na polskim rynku usług finansowych integrujący zamożnych i wymagających inwestorów
Członkostwo w WGI Investors Club jest dobrowolne i nie wiąże się z żadnymi opłatami. Uczestnikami programu mogą zostać tylko Klienci WGI.
Warszawska Grupa Inwestycyjna, tworząc WGI Investors Club, oferuje swoim klientom bezpłatnie dwa rodzaje korzyści: edukacyjne i wspomagające inwestycje oraz rabaty i specjalne warunki korzystania z usług firm zaproszonych do współpracy.
- Celem WGI Investors Club jest nie tylko integrowanie inwestorów i budowanie partnerskich relacji, ale także przekazywanie im wiedzy zakresu rynku finansowego. W ramach programu będziemy oferować unikalne rozwiązania, ułatwiające podejmowanie decyzji inwestycyjnych. Program jest elementem nowej strategii WGI opartej na indywidualnym podejściu do klienta - mówi Maciej Soporek, prezes zarządu Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej SA.
WGI Investors Club działa w oparciu o roczne edycje. Członkowie programu przed rozpoczęciem każdej edycji, w zależności od wartości środków inwestycyjnych w WGI, są przydzielani do jednej z trzech grup klubowych: Gold, Platinium lub Diamond.
W zależności od przynależności do grupy klubowej uczestnicy otrzymują określony bezpłatny pakiet korzyści, np. szkolenia z zakresu rynku walutowego i zabezpieczania przed ryzykiem walutowym, analizy rynku, porady analityków on-line, elektroniczną wersję miesięcznika "Inwestor Finansowy" (oprócz wydania drukowanego), konstruowanie portfela inwestycyjnego oraz zaproszenia na konferencje naukowe i spotkania inwestycyjne z Głównym Ekonomistą WGI - dr. Richardem Mbewe.
Uczestnictwo w programie uprawnia też do korzystania z usług firm zaproszonych do współpracy - preferencyjne warunki zakupów oraz rabaty wynoszące do 50 proc. Do pierwszej edycji programu zaproszono 16 firm: Mercedes, Paradise Group (wyłączny przedstawiciel marek Hugo Boss, Kenzo, Ermenegildo Zegna), Deni Cler, W. Kruk, Hotel Marriott, Ergo Hestia, LuxMed, Restauracje i Piwnica Prohibicji, Orbis Travel, SPA Nałęczów, Galeria Stopinska, Polskie Salony Optyczne "Piękne oczy", Salony Muzyczne Riff, Vitrea i Advertis.
Członkostwo w WGI Investors Club jest potwierdzane imienną kartą - Gold, Platinium lub Diamond. Karty są ważne rok i upoważniają do korzystania z oferty klubowej. Uczestnicy programu raz w roku otrzymują specjalny pakiet członkowski składający się obok karty klubowej z katalogu oraz karty z kodem dostępu do specjalnego serwisu internetowego: www.wgi.com.pl/investorsclub.
Symbolem i graficznym motywem przewodnim WGI Investors Club jest drzewko bonsai, które symbolizuje zaangażowanie, cierpliwość, precyzję wzrostu oraz zdolności przewidywania, które idealnie charakteryzują WGI, a także długookresowe inwestycje.
Materiały wizerunkowe WGI Investors Club opracowała agencja Stargraphics. Natomiast serwis internetowy programu wykonała firma Tenit Internet.
Dołącz do dyskusji: Program lojalnościowy dla klientów WGI