Program „Kryptonim szef” zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją
Nowy reality-show „Kryptonim szef” ogląda średnio 1,35 mln osób. Produkcja z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów, ale TVP1 w czasie jej emisji przegrywa walkę o widza z głównymi konkurentami.
„Kryptonim szef” nadawany jest w TVP1 w środy o godz. 20.25 począwszy od 2 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,35 mln widzów przy udziale na poziomie 8,73 proc. w grupie 4+ i 9,13 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek „Kryptonima szefa” miał 1,07 mln widzów, drugi - 1,46 mln osób, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 1,51 mln.
Widownia „Kryptonimu szefa” odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
02-09-2015 | 20:25:21 | 1 067 955 | 7,06% |
09-09-2015 | 20:26:22 | 1 463 290 | 9,40% |
16-09-2015 | 20:25:18 | 1 509 814 | 9,69% |
Średnio: | 1 346 440 | 8,73% |
W paśmie nadawania „Kryptonimu szefa” zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego jest TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia i „Na dobre i na złe”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 24,34 proc. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Świat według Kiepskich”, „Top Chef” i film fabularny, 9,49 proc. udziału), a trzeci jest TVN („Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy”, i „Kto poślubi mojego syna?”; 9,44 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność reality-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 3 755 154 | 24,34% | 18,02% |
Polsat | 1 464 840 | 9,49% | 12,95% |
TVN | 1 456 574 | 9,44% | 10,35% |
TVP1 - Kryptonim szef | 1 346 440 | 8,73% | 9,13% |
„Kryptonim szef” to reality-show, w którym managerowie kierujący firmami wcielają się w pracowników najniższego szczebla, by poznać prawdę o tym jak wygląda praca w ich przedsiębiorstwach. Są oni specjalnie ucharakteryzowani, a każdy ich krok śledzi kamera. Producentem programu jest firma Jake Vision.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.
Dołącz do dyskusji: Program „Kryptonim szef” zyskuje widzów z odcinka na odcinek, ale przegrywa z konkurencją