Producent sprzętu AGD wprowadza do Polski nową linię
Współczesne wzornictwo, nowoczesne rozwiązania technologiczne i funkcjonalność - oto cechy nowej linii produktów BEKO
Do końca roku 2005 linia ta wprowadzona zostanie w ponad 100 krajach na całym świecie.
W Polsce produkty z nowej linii dostępne będą w sklepach i sieciach handlowych od lipca 2005.
Wejściu nowej linii BEKO na polski rynek towarzyszyć będą działania marketingowe:
- 6 do 12 tygodniowa kampania reklamowa w telewizji (od września 2005)
- materiały POS eksponowane w sieciach handlowych (m.in. Avans, Neonet, Mars).
Za wszystkie działania reklamowe firmy BEKO S.A. odpowiada agencja TBWA. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Media Direction OMD. Kampanię wesprą również działania PR prowadzone przez Agencję Multi Communications.
Dołącz do dyskusji: Producent sprzętu AGD wprowadza do Polski nową linię