Producent „Jednego z dziesięciu” miał 3,2 mln zł przychodów i 52 tys. zł zysku
W ub.r. firma Euromedia TV, producent teleturnieju „Jeden z dziesięciu” emitowanego w TVP1, zanotowała spadek przychodów o 0,3 proc. do 3,2 mln zł oraz wzrost zysku netto z 25,2 do 51,9 tys. zł.
Na zeszłoroczne przychody Euromedia TV oprócz 3,198 mln zł z produkcji telewizyjnej złożyło się 2,9 tys. zł innych przychodów operacyjnych i 0,5 tys. zł wpływów finansowych.
Firma od wielu lat realizuje teleturniej „Jeden z dziesięciu”, który od stycznia 2018 roku emitowany jest w TVP1. W ub.r. na początku jesiennej ramówki oglądało go przeciętnie 1,72 mln widzów.
Z powodu epidemii koronawirusa w połowie marca wstrzymano produkcję kolejnych odcinków, ostatni z wcześniej nagranych pokazano 14 kwietnia.
Niższe koszty dały wyższy zysk
W ub.r. koszty sprzedanych przez Euromedia TV produktów, towarów i materiałów wyniosły 2,84 mln zł, co wobec 2,94 mln zł rok wcześniej oznacza spadek o 3,3 proc. Natomiast koszty ogólnego zarządu zmalały o 10,8 proc. do 275,7 tys. zł. Pozostałe wydatki operacyjne zmniejszyły się z 77,3 do 2,9 tys. zł, a nakłady finansowe wzrosły z 11,8 do 28,2 tys. zł.
W efekcie wynik sprzedażowy poszedł w górę z 42,6 tys. zł straty do 76,7 tys. zł zysku. Zysk operacyjny zwiększył się z 34,7 do 79,6 tys. zł, a zysk netto - z 25,2 do 51,9 tys. zł.
Firma w ub.r. nie korzystała z kredytu w rachunku bieżącym na działalność obrotową.
Udziałowcami Euromedia TV są prezes spółki Anna Brzywczy (ma 20 tys. udziałów) i Andrzej Minko (1 tys.), natomiast 40 tys. udziałów zostało umorzonych na kapitał zakładowy.
Dołącz do dyskusji: Producent „Jednego z dziesięciu” miał 3,2 mln zł przychodów i 52 tys. zł zysku
Wstawić stoliki do studia wielkiego studia tvp sport i sru
Bo zgodnie z ustawą o radiofonii i telewizji z 1992 roku, TVP ma obowiązek zlecać część produkcji firmom zewnętrznym, w wymiarze ustalonym w ustawie.