Producenci papryki szukają agencji do kampanii wizerunkowej
Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej wybierają w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem kreacji wizerunkowej oraz wdrożeniem i realizacją dwuletniego programu informacyjno - promocyjnego pod hasłem "Papryka z Europy. Trzy kolory radości" - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Działania te mają być realizowane na rynkach niemieckim, czeskim i słowackim. Ich budżet szacowany jest na ponad 1,6 mln euro, a wybrana w przetargu agencja będzie pracować dla Zrzeszenia przez dwa lata.
Złożone w przetargu oferty oceniane będą pod kątem: kreacji wizerunkowej programu (40 proc.), koszty usług agencji (30 proc.), liczba spotkań B2B podczas programu (10 proc.), roczna liczba wyświetleń postów akcji w social mediach (10 proc.), roczna liczba odsłon display (10 proc.).
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 23 marca br. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 80 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: Producenci papryki szukają agencji do kampanii wizerunkowej