Premiera najnowszych smartfonów Samsunga najpopularniejsza wśród polskich użytkowników YouTube (wideo)
W marcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube była premiera najnowszych smartfonów Samsunga z serii Galaxy. Kolejne miejsca zajęły reklamy Plusa, Hasbro Channel, Malmy i ponownie Samsunga.
Marcowy ranking YouTube Ads Leaderboard otwiera premiera najnowszych modeli smartfonów Samsunga z serii Galaxy - S6 i S6 Edge. Na drugim miejscu uplasował się miś promujący "miodzio starter" Plusha, czyli pre-paid marki Plus, a za nim znalazła się reklama nowej serii superbohaterów Marvel Avengers.
Kolejne miejsce zajęła reklama Malmy, która proponuje spaghetti bolognese z nieco innej perspektywy (Alfredo i Leonardo sprawdzają czy do przepisu na włoską potrawę potrzebne są pomidory). Ranking zamyka kolejna odsłona kampanii reklamowej najnowszych smartfonów Samsunga.
Samsung Galaxy S6 and S6 edge - Official Introduction
PLUSH Słoik
MARVEL Avengers Polska - Figurki Titan Hero Series
MALMA - Spaghetti Bolognese – z innej perspektywy
#NextIsNow: Przełomowe GALAXY S6 i GALAXY S6 Edge
YouTube Ads Leaderboard to zestawienie reklam najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Premiera najnowszych smartfonów Samsunga najpopularniejsza wśród polskich użytkowników YouTube (wideo)