Prawdziwe podróże z Rainbow Tours
Rozpoczyna się kampania 'Prawdziwe Podróże' komunikująca ofertę wycieczek egzotycznych biura podróży Rainbow Tours.
Kampania "Prawdziwe Podróże" ma za zadanie komunikowanie na polskim rynku oferty biura obejmującej wycieczki egzotyczne - m.in. do Indii, Kenii i na Kubę oraz wzmocnienie wizerunku marki.
Rozpocznie się 15 lipca i będzie trwała miesiąc, obejmując prasę oraz outdoor w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Poznań, Łódź, Trójmiasto, Białystok, Toruń, Rzeszów, Lublin, Olsztyn oraz Kielce.
Pomysł na kampanię bazuje na wykorzystaniu na layoutach popularnych skojarzeń z promowanymi krajami - kubańskich cygar, orientalnego piękna tancerek indyjskich oraz bliskości dzikiej natury w Kenii.
Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa S4. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Po stronie Agencji S4 znalazło się opracowanie strategii komunikacji, zakup i dobór mediów, opracowanie komunikacji do biur sprzedaży oraz przygotowanie ogłoszeń prasowych. S4 pracuje również nad stworzeniem strategii oraz badaniami jakościowymi odnośnie marki Rainbow Tours.
Osobą odpowiedzialną w firmie Rainbow Tours za nadzór nad prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales & Marketing Manager. Ze strony S4 za kompleksowe działania realizowane dla tego klienta odpowiadają: Monika Skalska - account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna Jaroszyńska - junior strategic planner, Dominik Wąsik - art director. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, który zajął się częścią outdoorową. Za zakup powierzchni reklamowej w prasie odpowiada Rainbow Tours.
Dołącz do dyskusji: Prawdziwe podróże z Rainbow Tours