SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prasa komputerowa: “Play!” stracił najwięcej, liderem “PC Format”

Marzec br. to drugi miesiąc z kolei, w którym wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej ponownie stracił “Play!”. Pozycję lidera utrzymał “PC Format”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) w marcu 2011 roku zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 81 398 egz., czyli niższym o 9,5 proc. niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik o grach “CD Action” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem sprzedażowym wynoszącym 72 631 egz., po spadku o 6,7 proc.

Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w trzecim miesiącu br. spadła aż o 23,9 proc. do 41 147 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował zajmujący szóstą i zarazem ostatnią lokatę poświęconym grom “Play!” (Ringier Axek Springer Polska). Jego wynik zmalał o 27,4 proc. do 11 100 egz.

ZKDPmarzec
20112010
TytułSprzedaż ogłółem
PC Format81 39889 898
CD Action72 63177 864
Komputer Świat41 14754 092
PC World34 86639 114
Chip30 62137 343
Play!11 10015 285


W marcu br. w porównaniu do lutego br. trzy magazyny zanotowały wzrosty sprzedaży, a pozostałe trzy – spadki. Najwięcej stracił “Komputer Świat” (9,4 proc.), a najwięcej zyskał “PC Format” (8,7 proc.).

ZKDP2011
marzecluty
TytułSprzedaż ogółem
PC Format81 39874 906
CD Action72 63176 561
Komputer Świat41 14745 397
PC World34 86633 717
Chip30 62131 207
Play!11 10010 804


* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.

Dołącz do dyskusji: Prasa komputerowa: “Play!” stracił najwięcej, liderem “PC Format”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl