SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicon i Partner of Promotion zwycięzcami pierwszej edycji PR Wings

Za nami pierwsza edycja konkursu dla branży PR-owej PR Wing, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Cztery statuetki, najwięcej w rywalizacji, otrzymała agencja Publicon, trzy powędrowały do agencji Partner of Promotion.

Ogłoszona w lipcu br. nagroda PR Wings w ciągu miesiąca zgromadziła aż 80 zgłoszeń, które nadesłały agencje PR, firmy, organizacje pozarządowe i podmioty administracji publicznej. Zgłoszenia oceniło jury składające się z 27 uznanych autorytetów w branży spoza Stowarzyszenia Agencji Public Relations. W każdej kategorii statuetkę zdobył tylko jeden projekt.

Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji. Aby zapewnić kluczowe postulaty organizatorów Konkursu, jego podstawowe jury tworzą osoby niezależne od organizatora – spoza Stowarzyszenia.

- Poziom prac był w większości wysoki, a niektóre pomysły i realizacje wyjątkowe. A trzeba przy tym pamiętać, że powstawały w trudnym czasie pandemii, co zdecydowanie nie ułatwiało zadania. Z drugiej strony pojawiło się dużo projektów z zakresu odpowiedzialnego biznesu i to jest niezwykle budujące - powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury.

Na PR Wings przyznano nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka

Stowarzyszenie Agencji Public Relations ustanowiło nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka, w ramach której co roku będzie honorować osoby, których wkład w budowę i rozwój branży jest nadzwyczajny i szczególnie duży. Andrzej Stolarczyk to tragicznie zmarły w 2019 r. wybitny pionier public relations w Polsce, twórca jednej z pierwszych agencji PR, były dziennikarz, dr nauk ekonomicznych, wieloletni członek Rady Etyki PR, nauczyciel akademicki i mentor kilku pokoleń studentów komunikacji w Polsce.

Pierwszym laureatem nagrody im. Andrzeja Stolarczyka został Dariusz Tworzydło, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, dr hab. nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach, szef agencji Exacto i Newsline, organizator Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

PR Wing - lista nagrodzonych

Kategoria : Public Affairs i Lobbying

•    Happy Mother's Day Belarus – białoruska rewolucja kobiet, Publicon

Kategoria: PR korporacyjny

•    Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata-Media

Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji

•    Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon

Kategoria: PR Produktowy

•    Ambasadorzy Nowej Bankowości - Aion Bank, Publicon

Kategoria: Największy wpływ społeczny (CSR)

•    Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie, Partner of Promiotion, PKP Polskie Linie Kolejowe

Kategoria: Komunikacja kryzysowa

•    Spirytus na wagę złota, Partner of Promotion

Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing

•    Kampania Poznaj Polskę z Travelist, Publicon, Travelist

Kategoria: Angażujący event

•    NaJEŻeni w akcji,  Grupa PRC Holding

Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer

•    Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Kategoria: Komunikacja Business to Business

•    Conperio - działania PR trampoliną dla biznesu, Partner of Promotion

Kategoria: Efektywność roku

•    Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s, Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

Kategoria : Komunikacja na rynkach międzynarodowych

•    Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich, Partner of Promotion, Renault

Nagroda specjalna SAPR (przyznawana przez przedstawicieli agencji SAPR)

•    Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień Centrum Medyczne MEDYK, Exacto

Dołącz do dyskusji: Publicon i Partner of Promotion zwycięzcami pierwszej edycji PR Wings

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
liczący
Błąd w materiale panie dziennikarzu prowadzi do błędnego tytułu i leadu. Policz pan dobrze te statuetki, które sam pan wyliczasz, to cały tekst zmieni przekaz.
0 0
odpowiedź