PR czarnych granulek
Agencja Twenty Four Seven PR podpisała umowę na obsługę public relations z firmą Carbon Black Polska. Prace nad pierwszym projektem zostały już rozpoczęte.
Firma dotychczas nie współpracowała z żadną agencją w zakresie działań public relations. Pierwszym zadaniem Twenty Four Seven PR jest przeprowadzenie audytu komunikacyjnego wśród najważniejszych dla przedsiębiorstwa grup docelowych: dziennikarzy (przede wszystkim lokalnych, a także ogólnopolskich), władz lokalnych, mieszkańców Jasła oraz pracowników firmy. Agencja przeprowadzi analizę audytu w poszczególnych grupach i na jej podstawie przedstawi firmie Carbon Black Polska rekomendacje dalszych działań.
Realizacją projektu w Twenty Four Seven PR zajmie się Michał Brodacki - Account Manager, pracujący w zespole kierowanym przez Bogdana Markiewicza - Senior Account Managera.
Carbon Black Polska jest jedynym na polskim rynku producentem sadzy technicznej - głównego komponentu do produkcji opon.
Dołącz do dyskusji: PR czarnych granulek