Pozytywne myślenie reklamuje Krakowski Kredens (wideo)
Ruszyła telewizyjno-kinowa kampania reklamowa artykułów żywnościowych marki Krakowski Kredens. Akcję ich producent przygotował wspólnie z firmami Henyo Behrendt i Alma Market.
W spocie Krakowskiego Kredensu bohater zachęca odbiorców do pozytywnego myślenia, w zabawny sposób prezentując różne produkty z asortymentu tej marki, m.in. wędliny, przyprawy, słodycze, napoje i grzyby.
Celem reklamy jest tworzenie luźniejszego, pozytywnego wizerunku Krakowskiego Kredensu oraz zainteresowanie marką młodszej grupy odbiorców.
Akcja od 29 listopada jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), a 12 grudnia zacznie się w kinach. Potrwa do końca br.
Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Henyo Behrendt, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Alma Market i Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska.
Dołącz do dyskusji: Pozytywne myślenie reklamuje Krakowski Kredens (wideo)