SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pożegnania", katana i karate w nowej odsłonie kampanii Funai

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej telewizorów Funai. W ramach akcji marka jest sponsorem filmu "Pożegnania".

W nowej odsłonie kampanii reklamowej telewizorów Funai wykorzystywane są motywy tradycyjnego japońskiego miecza katana - symbolizującego ostrość i perfekcję wykonania - oraz sztuki walki karate. Poprzednio akcja - przebiegająca pod niezmiennym hasłem "Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata" - wykorzystywała symbolikę kimona (więcej). Ponadto marka została oficjalnym sponsorem nagrodzonego Oskarem japońskiego filmu "Pożegnania", który wchodzi do kin 22 stycznia.



Akcja reklamowa obejmuje czasopisma "CKM", "Playboy", "Płaskie Ekrany" oraz "InfoMarket". Kreację kampanii przygotowała agencja Interactive Solutions, natomiast planowaniem i zakupem mediów firma Funai zajęła się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: "Pożegnania", katana i karate w nowej odsłonie kampanii Funai

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kameron
"Pozegnania" to piekny i mądry film. Polecam wszystkim miłośnikom dobrego kina, ktorzy docenią piekne obrazy, nastrojowa muzyke i świetne aktorstwo. Temat ladnie opowiedziany, bez patetyzmu i z odrobina humoru. gratuluje sponsorom wyboru filmu i czekam na kolejne prezentajce japońskich dzieł filmowych.
odpowiedź
User
Anika
bardzo dobrze, że firmy nie myślą tylko o rekordowych sprzedażach swoich produktów, ale także o "kulturalnych" formach promocji
odpowiedź