SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Powiedz tak; w internecie

Firma Tchibo rozpoczęła działania reklamowe z wykorzystaniem internetu

Partnerem Tchibo przy realizacji kampanii została agencja SUPERMEDIA Interactive, która odpowiada za wizualną część sieciowego przekazu reklamowego.

Kampania rozpoczęła się 1 marca i skierowana jest do osób młodych, aktywnych, głównie kobiet między 20 a 35 rokiem życia. Promocja została zorganizowana w oparciu o konkurs na najlepsze opowiadanie o własnych zaręczynach. Autorki trzech najciekawszych prac, wyjadą na romantyczny weekend z osobą towarzyszącą do Paryża - miasta miłości.

Informacje o konkursie przekazywane są m.in. za pośrednictwem kampanii teaserowej na najpopularniejszych portalach kierowanych do kobiet. Działania mają na celu poinformowanie odbiorców o realizowanej promocji oraz budowanie wizerunku marki Tchibo.

Kampania trwać będzie do 29 marca. Zrealizowana jest w oparciu o kreacje autorstwa SUPERMEDIA Interactive, która przygotowała również elementy promocyjne na stronie www.tchibo.pl

Dołącz do dyskusji: 'Powiedz tak; w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl