SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Potrzebna agencja do kampanii o szkodliwości spożywania cukru

Ministerstwo Zdrowia chce wybrać w przetargu agencję, która zajmie się realizacją działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych zwiększających świadomość Polaków na temat szkodliwości nadmiernego spożywania cukru i jego negatywnego wpływu na ich zdrowie oraz kształtowania postaw prozdrowotnych skierowanych do trzech grup docelowych: dzieci, młodzieży oraz kobiet i mężczyzn powyżej 50 roku życia.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Celem zaplanowanych przez resort zdrowia działań jest promowanie prozdrowotnych  wyborów żywieniowych oraz  poprawa jakości diety przez ograniczenie spożycia słodkich napojów, zwiększenie świadomości Polaków na temat szkodliwości nadmiernego spożywania cukru i jego negatywnego wpływu na ich zdrowie, wzrost świadomości Polaków   na temat weryfikacji zawartości cukru w produktach żywnościowych (sprawdzanie etykiet składu produktów żywnościowych), propagowanie zdrowego stylu życia itp.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się opracowaniem scenariuszy i  produkcją spotu telewizyjnego w wersjach 30 i 15 -  sekundowych dla  grupy  docelowej dzieci (5+), oddzielnych spotów dedykowanych młodzieży i oddzielnych dla osób dorosłych.

Mają też powstać 3 różne spoty viralowe, które będą emitowane w internecie, mediach społecznościowych . Agencja zajmie się też przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii w internecie, przygotuje także materiały informacyjne na temat kampanii, opublikuje minimum 2 artykuły miesięcznie w prasie.

Resort nie podaje na obecnym etapie budżetu i czasu trwania kampanii. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 14 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii o szkodliwości spożywania cukru

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olsen
Polecam R4S. Mają już doświadczenie, robili świetna kampanię dla Coca Coli tym, że cukier jest wszędzie i to jest ok.
0 0
odpowiedź
User
LoL
Można by zacząć od promowania np. naturalnych słodzików. A nie - przecież słodziki też opodatkowaliście tym swoim "podatkiem cukrowym", tak wam zależało na zdrowiu obywateli! Dlatego i napoje słodzone cukrem, i słodzikami kosztują tyle samo.
0 0
odpowiedź