SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Porozmawiajmy o Twoich planach” - BNP Paribas reklamuje kredyt gotówkowy i samochodowy (wideo)

Startuje kolejna odsłona kampanii reklamującej kredyt gotówkowy i samochodowy w BNP Paribas Bank Polska. Akcję przygotowały firmy Publicis, Havas i Sales&More.

Reklamy oferowanych przez BNP Paribas Bank Polska kredytu gotówkowy i samochodowy podkreślają ich niskie oprocentowanie: 8,9 proc. przy pierwszym, a 6,9 proc. przy drugim. - Dzięki przeprowadzonym badaniom, rozumiemy, że Polacy chcą zmieniać swoje życie na lepsze, że mają wiele planów, ale nie zawsze mają pomysły, jak zdobyć pieniądze na ich realizację. Naszą ofertą kredytową i szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną podpowiadamy, jak sfinansować marzenia i jak przekonać do tego swoich bliskich - mówi Dorota Haller, dyrektor departamentu komunikacji w BNP Paribas Banku Polska.

W ramach akcji emitowane będą trzy spoty pokazujące, jak w niestandardowy sposób klienci prowokują swoich bliskich do ważnych przedsięwzięć (np. remontu), na które potrzebny jest kredyt. W takiej samej konwencji były utrzymane zeszłoroczne reklamy tej oferty (obejrzyj je). Obecnie po raz pierwszy w telewizji będzie też reklamowany kredyt samochodowy.

Akcja oprócz telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne - spoty i product placement w serialach „Rodzinka.pl” i „Prawo Agaty) obejmuje internet (reklamy na największych portalach, działania na Facebooku), outdoor (reklamy w komunikacji miejskiej i centrach handlowych) oraz placówki BNP Paribas Bank Polska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, spoty wyreżyserował Mitja Okorn, za działania w internecie odpowiada Sales&More, a za zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: „Porozmawiajmy o Twoich planach” - BNP Paribas reklamuje kredyt gotówkowy i samochodowy (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MiKI
Czy ktoś wie jak ta Pani od psucia łazienki się zwie?
odpowiedź
User
dobre pytanie!
Powielam pytanie - Kim jest ta w Diabliczka, co ma francuskiego winniczka? :-)
odpowiedź
User
AUTORYTET MORALNY
OBRZYDLIWA, DEBILNA REKLAMA, DEMOLOWANIE D-PĄ ARMATURY ŁAZIENKOWEJ NIE PRZYSPORZY KLIENTÓW BANKOWI. BANK PRZEZ TĘ REKLAMĘ CHCE POKAZAĆ, ŻE POSŁUGUJE SIĘ WSZELKIMI MOŻLIWYMI ŚRODKAMI DO OSIĄGANIA SWOICH CELÓW. MĄŻ POWINIEN ROZWIEŚĆ SIĘ NATYCHMIAST PO TY NUMERZE Z D-PĄ A NIE IŚĆ Z NIĄ PO KREDYT.
odpowiedź