Ponad 15 mln zł na kampanię promującą polską gospodarkę za granicą
Ministerstwo Gospodarki planuje przeprowadzić w mediach zagranicznych kampanię promującą polska gospodarkę. Przeznaczy na nią ponad 15,4 mln zł netto.
Zaplanowane działania mają na celu promocję zwłaszcza polskiego eksportu. Realizowane mają być na terenie Niemiec, Chin, Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz w Brazylii.
W Brazylii, Niemczech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, kampania będzie emitowana wyłącznie w telewizji, w Chinach obejmie prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. Realizowana za granicą kampania informacyjno-promocyjna będzie skorelowana merytorycznie z branżowymi programami promocji i programami promocji o charakterze ogólnym. Działania mają ruszyć nie wcześniej niż na początku września br. i potrwają maksymalnie do końca października br.
Kampania ma zachęcić zagranicznych przedsiębiorców do nawiązywania współpracy gospodarczej z przedsiębiorcami polskimi. Działania te mają m.in. poprawić wizerunek Polski i polskiej gospodarki wśród zagranicznych przedsiębiorców jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego otwartego na nowe kontakty, posiadającego własne specjalności eksportowe.
Na obecnym etapie nie wiadomo, kto zrealizuje na zlecenie resortu gospodarki zaplanowaną kampanię - ministerstwo ogłosiło właśnie przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie tych działań.
Dołącz do dyskusji: Ponad 15 mln zł na kampanię promującą polską gospodarkę za granicą