Polymus promuje Carrefour i Goodyear
Agencja marketingu zintegrowanego Polymus wymyśliła i realizujeloterię "Zaufałem serwisom Premio" promującą opony zimowe GrupyGoodyear Polska. Firma przygotowała też katalogu nagród programulojalnościowego sieci Carrefour.
W loterii o nazwie "Zaufałem serwisom Premio" Grupa GoodyearPolska zachęca do kupowania produkowanych przez siebie oponzimowych w tych punktach. Nabycie kompletu opon marki Goodyear,Dunlop lub Fulda oznacza SMS-ową szansę na wygranie systemunawigacji drogowej lub samochodu. Strategią zaplanowanych do końcalistopada działań promocyjnych, w tym kompleksową obsługa prawną,logistyczną i kreatywną, zajmuje się agencja marketinguzintegrowanego Polymus.
Z kolei dla Carrefour i Carrefour Express agencja przygotowałakatalog programu lojalnościowego "Rodziynka", który obowiązywaćbędzie do października przyszłego roku. Polymus realizuje też dlasklepów tej sieci mailingi targetowane oraz okolicznościowedekoracje.
Dołącz do dyskusji: Polymus promuje Carrefour i Goodyear