SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio zapłaci spotami za promocję przy Tour de Pologne

Polskie Radio będzie się promować podczas Tour de Pologne i Skandia Maraton Lang Team przez cztery kolejne lata. Wartość umowy wynosi 1,4 mln zł netto.

Umowa pomiędzy Polskim Radiem a Lang Team dotyczy wymiany usług promocyjnych i reklamowych między obiema firmami. Polskie Radio promowane będzie m.in. poprzez ekspozycje materiałów promocyjnych i reklamowych oraz logo Jedynki na materiałach promocyjnych podczas Tour de Pologne i Skandia Maraton Lang Team w latach 2015-2018.

Publiczny nadawca w zamian za to będzie emitować spoty promujące te sportowe wydarzenia i ich wskazania sponsorskie na antenach wszystkich swoich programów.

Umowa między Lang Team a Polskim Radiem opiewa na kwotę 1,4 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zapłaci spotami za promocję przy Tour de Pologne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl