SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio dołącza do platformy reklamowej, którą rozwija Grupa RMF

Polskie Radio dołączyło do oferty platformy reklamy audio online audioXi, rozwijanej przez Grupę RMF. Obecnie skupia ona ponad 30 wydawców treści online.

audioXi to pierwsza na polskim rynku sieć reklamowa skupiająca wydawców treści audio online, wystartowała w sierpniu 2023 roku. Łączy reklamodawców z odbiorcami treści audio i wyróżnia się zupełnie nowym na polskim rynku podejściem do zakupu reklamy dźwiękowej w internecie – oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych cechach zdefiniowanych przez reklamodawcę, a nie obecność na danych stronach czy też kanałach radiowych online. Miesięczne invetory audioXi (czyli potencjalna miesięczna liczba emisji w całej sieci) w lutym 2024 r. wynosiło 422 mln.

Polskie Radio dołącza do audioXi ze swoimi wszystkimi stacjami dostępnymi online w playerze polskieradio.pl w tym rozgłośniami ogólnopolskimi: Jedynką, Dwójką, Trójką i Polskim Radiem 24 oraz takimi kanałami jak Polskie Radio Chopin, Radio Kierowców, Czwórka czy Polskie Radio Dzieciom.

- Audio digital to niezwykle skuteczny format, cieszący się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Przystąpienie do audioXi pozwoli nam na zaoferowanie reklamodawcom dotarcia do unikalnego grona odbiorców naszych stacji ogólnopolskich, kanałów tematycznych czy podcastów – mówi Małgorzata Cegielska, dyrektorka agencji reklamy Polskiego Radia

- Polskie Radio to istotny gracz na naszym rynku radiowym i internetowym, z ważnymi i misyjnymi programami, dysponujący wielkim archiwum dźwiękowym dostępnym na portalu Polskieradio.pl. Ta platforma i jej słuchacze to kolejny bardzo ważny element sieci audioXi, która rozrasta się z każdym miesiącem i skupia coraz więcej wydawców oferując marketerom proste, szybkie i efektywne dotarcie z reklamą dźwiękową online do precyzyjnie wybranych grup celowych - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF, która odpowiada za rozwój audioXi w Polsce

Polskie Radio to kolejny duży wydawca, który zdecydował się dołączyć w tym roku do audioXi – w lutym do sieci przystąpiło testowo radio internetowe Open FM Wirtualnej Polski. Obecnie platforma skupia ponad 30 wydawców treści online. Obejmuje marki radiowe, takie jak RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic oraz stacje lokalne, m.in. Nasze Radio, Radio Kolor, Radio Piekary, Radio Bielsko, Radio Express FM, PR Kraków, PR Gdańsk, PR Katowice, Radio Rekord oraz serwisy streamingowe i podcastowe, m.in. Open FM, RMF ON i sieć AdWave, w skład której wchodzi m.in. serwis Deezer.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio dołącza do platformy reklamowej, którą rozwija Grupa RMF

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil
Polskie radio jest jak rmf fm z reklamami, Tusk nie da kasy polskiemu radiu.
3 4
odpowiedź
User
Pan
Niemieckie radio powoli przejmuje Polskie. Tusk zaskoczenia.
4 4
odpowiedź
User
qba
Będzie jeszcze więcej reklam z Barbarą i Marianem? Wincyj reklam!!!! Najlepiej wstawiajcie je zamiast muzyki.
A tak na poważnie: Uwolnić Polskie Radio od bloków reklamowych!!!!
10 0
odpowiedź