SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio wybiera agencję do obsługi w internecie

Polskie Radio prowadzi przetarg na świadczenie usług reklamowych w internecie, w tym w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata.

Zwycięska agencja będzie odpowiadać za zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i poza antenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio, a także za przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych.

Celem prowadzonych przez Polskie Radio kampanii reklamowych będzie: zwiększenie słuchalności audycji Polskiego Radia w kanałach mobilnych i desktopowych, uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników każdorazowo poprzez przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów lub stron internetowych spółki, przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych Polskiego Radia poprzez kliknięcia w link reklamy typu display, link tekstowy, link reklamy typu Video, czy też w artykuł sponsorowany.

Polskie Radio szacuje, że realizowana będzie co najmniej jedna kampania miesięcznie.

Przetarg trwa do 16 września br.

 

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio wybiera agencję do obsługi w internecie

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PRDLS
Obsługą social mediów z pewnością!zajmie się agencja Public Relations Duda Lichocka Suski, w skrócie PRDLS!
0 0
odpowiedź
User
Antena
Tylko po co?! I tak cały budzet pojdzie na kampanie przewodniczacego Rady Mediow Narodowych.
0 0
odpowiedź
User
Stan
No i kolejne potwierdzenie, że to taki współczesny PGR, ciężkie pieniądze na wszystko, 12 osobowa ekipa dziennikarzy na olimpiadę, ogromne wydatki na promocję, tylko produkt słaby… radia internetowe przy 2% tego budżetu lepiej się promują w sieci i na imprezach kulturalnych - targi książki, Męskie Granie i można… ale… kto bogatemu zabroni…
0 0
odpowiedź