Polski Standard Płatności promuje Blikomanię hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” (wideo)
Ruszyła kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatniczego Blik, promująca loterię Blikomania. Akcję pod hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” przygotowały PZL I Blue 449.
W Blikomanii, co tydzień do wygrania jest 100 nagród o wartości 100 zł, 10 nagród o wartości 1000 zł, oraz na koniec nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować się na stronie promocji i skorzystać z Blika. Szansę na wygraną dają każda pojedyncza płatność, wypłata z bankomatu czy przelew na numer telefonu.
W ramach kampanii przygotowane zostały także trzy spoty reklamowe, odwołujące się do zalet systemu - wygody, szybkości i bezpieczeństwa – te zalety BLIKA będzie można w nich dostrzec. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Twój kciuk korzystałby z Blika”. Filmy pokazują korzyści Blika w różnych sytuacjach - płatności w sieci, wypłat i wpłat bankomatowych oraz płaceniu w sklepach stacjonarnych.
– Pomysł z wykorzystaniem kciuka to prosta i dopasowana do produktu analogia. Okazuje się, że możemy mieć coś niezwykle wygodnego i użytecznego, ale o tym nie wiemy i przez to nie ułatwiamy sobie życia. Kampania jest zabawna, a przez to zauważalna i zaczepna – wpisuje się zatem w dotychczasową komunikację Blika - mówi Kot Przybora z agencji PZL, która stworzyła kampanię.
Kampania realizowana będzie w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Blue 449.
Udziałowcami spółki Polski Standard Płatności (PSP), operatora Blika, jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z aplikacji mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe i Pekao SA, wkrótce też Credit Agricole.
W 2017 roku Polacy zrealizowali 33 mln transakcji Blikiem, w tym prawie 22 mln płatności w internecie.
Dołącz do dyskusji: Polski Standard Płatności promuje Blikomanię hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” (wideo)