SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polski oddział Ogilvy zajmie się obsługą Amazona

Polski oddział agencji reklamowej Ogilvy zajmie się obsługą Amazona w zakresie data analysis.

Współpraca z Amazonem jest konsekwencją współpracy agencji Ogilvy z Social.Lab i faktem, że dzięki tej współpracy zakres usług agencji w zakresie SoMe (social media) znacząco się poszerzył, m.in. o analizę efektywności, planowanie mediów, tworzenie, ale też bardzo szczegółową i rozbudowaną analizę efektywności contentu do social mediów itp.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących rozpoczętej współpracy. Nie informują też, na jak długo zawarły umowę.

Dołącz do dyskusji: Polski oddział Ogilvy zajmie się obsługą Amazona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl