Polskapresse wzbogaciła internetowy Telemagazyn
Grupa Wydawnicza Polskapresse odświeżyła szatę graficzną i rozbudowała zawartość serwisu internetowego Telemagazyn.pl. Witryna w nowej wersji wystartowała oficjalnie w lipcu br.
W serwisie z ok. 80 do ok. 130 zwiększyła się liczba stacji, których program jest w nim prezentowany. Pojawiły się działy z plotkami o gwiazdach i opisami filmów, seriali oraz programów. Strona poszerzona została też o multimedia - można na niej zobaczyć zapowiedzi filmowe. Wśród nowości są również: ranking najlepszych seriali, możliwość ułożenia własnej listy stacji oraz komentowania tekstów, a także dostęp do powiadomień RSS. Rozbudowano także wyszukiwarkę.
Wkrótce serwis zostanie wzbogacony o kolejne funkcje i zawartości. Pojawią się w nim biografie aktorów i twórców filmowych oraz konkursy dla zarejestrowanych użytkowników.
Za stworzenie mechanizmu nowej strony odpowiadała należąca do Polskaprese spółka Gratka, a layout serwisu przygotował grafik zewnętrzny. Całość działań koordynował Przemysław Trubalski.
Telemagazyn.pl w kwietniu 2009 roku odwiedziło 465 083 użytkowników, którzy wygenerowali prawie 13 mln odsłon (dane z badania Megapanel PBI/Gemius).
Dołącz do dyskusji: Polskapresse wzbogaciła internetowy Telemagazyn