Polska Press Grupa odświeża magazyny telewizyjne
Dołączane do dzienników Polska Press Grupy dodatki telewizyjne „Tele Magazyn”, „Tele Program” i „TV Przewodnik” od piątku 25 września br. zyskają nową szatę graficzną i dodatkowe treści.
- Nowy layout oraz dodatkowe treści to nasza odpowiedź na potrzeby zarówno czytelników jak i reklamodawców - mówi Izabela Marciniak, dyrektora wydawnicza Polska Press Grupy, odpowiedzialna za segment dodatków telewizyjnych.
Winiety dodatków zostały powiększone, zyskały inną typografię i wyrazista kolorystyką. W części redakcyjnej pojawiły się nowe formy dziennikarskie, jak m.in. ciekawostki z życia gwiazd, wywiady, relacje z planów filmowych i serialowych, jest też więcej materiałów sportowych.
„Tele Program” i „TV Przewodnik” prezentują też program większej liczby stacji. Podobna zmiana w „Tele Magazynie” miała miejsce już w lipcu br. Objętość dodatków pozostała bez zmian.
We wszystkich tytułach wprowadzona została jednolita siatka modułowa, która daje możliwości elastycznego i komponowania stron. Nowe formaty reklamowe są elementem reklamowej oferty Polska Press Grupy pod nazwą Wider TV Guide.
Za odświeżenie dodatków telewizyjnych odpowiada zespół graficzny pod kierownictwem Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego Polska Press Grupy. Zmianom w magazynach towarzyszy kampania promocyjna w mediach wydawcy.
Od września br. w odświeżonej formule działa również serwis Telemagazyn.pl, dostępny także w formie aplikacji mobilnej. W witrynie stworzonej w technologii RWD dodano nowe funkcjonalności oraz pojawiło się więcej treści redakcyjnych.
Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa odświeża magazyny telewizyjne