Polsat znów nowym liderem, Polsat 2 ostro do góry. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 6 do 12 kwietnia 2015 roku zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie jednak poszedł do góry o 0,21 pkt. proc. i wyniósł 12,18 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,99 proc., po wzroście o 0,04 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,76 proc.; w dół o 0,51 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Polsat 2 (1,70 proc.; + 0,46 pkt. proc.), TTV (1,30 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,12 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,96 proc.; + 0,14 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
30.03 - 05.04.2015 r. |
06.04 - 12.04.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
808 931 |
11,82% |
829 306 |
12,26% |
2 |
TVP1 |
819 447 |
11,97% |
823 462 |
12,18% |
3 |
TVN |
749 912 |
10,95% |
743 122 |
10,99% |
4 |
TVP2 |
634 573 |
9,27% |
592 359 |
8,76% |
5 |
TVN7 |
253 362 |
3,70% |
235 191 |
3,48% |
6 |
TVP INFO |
220 778 |
3,22% |
211 546 |
3,13% |
7 |
TV4 |
222 001 |
3,24% |
210 038 |
3,11% |
8 |
TV PULS |
220 069 |
3,21% |
208 383 |
3,08% |
9 |
TVN24 |
202 345 |
2,96% |
190 844 |
2,82% |
10 |
Polsat2 |
84 642 |
1,24% |
114 785 |
1,70% |
11 |
Puls 2 |
120 472 |
1,76% |
102 942 |
1,52% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
86 569 |
1,26% |
87 610 |
1,30% |
13 |
TVP Seriale |
99 367 |
1,45% |
87 013 |
1,29% |
14 |
TVP Rozrywka |
70 056 |
1,02% |
75 486 |
1,12% |
15 |
TV6 |
74 306 |
1,09% |
68 193 |
1,01% |
16 |
Stopklatka |
56 474 |
0,82% |
64 964 |
0,96% |
17 |
TVP Regionalna |
63 641 |
0,93% |
63 833 |
0,94% |
18 |
Polsat News |
63 458 |
0,93% |
58 256 |
0,86% |
19 |
Nickelodeon |
60 515 |
0,88% |
52 799 |
0,78% |
20 |
Polo TV |
63 798 |
0,93% |
50 512 |
0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,35 pkt. proc. do 13,84 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,56 pkt. proc. do 12,87 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, jednak po spadku o 0,05 proc., wyniósł 8,24 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,48 pkt. proc. do 7,86 proc.).
Wszyscy 16-49 |
30.03 - 05.04.2015 r. |
06.04 - 12.04.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
366 448 |
13,49% |
376 913 |
13,84% |
2 |
TVN |
334 433 |
12,31% |
350 682 |
12,87% |
3 |
TVP1 |
225 112 |
8,29% |
224 494 |
8,24% |
4 |
TVP2 |
226 642 |
8,34% |
214 221 |
7,86% |
5 |
TV PULS |
109 086 |
4,02% |
104 566 |
3,84% |
6 |
TVN7 |
100 469 |
3,70% |
99 078 |
3,64% |
7 |
TV4 |
102 451 |
3,77% |
94 746 |
3,48% |
8 |
TVN24 |
65 321 |
2,40% |
65 371 |
2,40% |
9 |
Polsat2 |
31 388 |
1,16% |
45 416 |
1,67% |
10 |
Puls 2 |
50 245 |
1,85% |
45 286 |
1,66% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
37 893 |
1,39% |
42 992 |
1,58% |
12 |
TVP INFO |
40 890 |
1,51% |
37 295 |
1,37% |
13 |
TVP Seriale |
42 276 |
1,56% |
37 133 |
1,36% |
14 |
TV6 |
34 797 |
1,28% |
33 426 |
1,23% |
15 |
Polo TV |
38 326 |
1,41% |
29 588 |
1,09% |
16 |
Stopklatka |
23 714 |
0,87% |
28 972 |
1,06% |
17 |
TVP Rozrywka |
26 061 |
0,96% |
28 306 |
1,04% |
18 |
TVN Style |
21 220 |
0,78% |
27 309 |
1,00% |
19 |
Eska TV |
25 545 |
0,94% |
25 319 |
0,93% |
20 |
ATM Rozrywka |
17 356 |
0,64% |
20 977 |
0,77% |
Dołącz do dyskusji: Polsat znów nowym liderem, Polsat 2 ostro do góry. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”