Polsat zarabia najwięcej z reklam
W I półroczu 2006 największe polskie telewizje zanotowały dużo większe wpływy z reklam niż przed rokiem. Ranking top 15 stacji.
Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w I półroczu 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja Polsat - 962 449 600 PLN, co oznacza wzrost o ponad 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.
Na drugie miejsce uplasowała się TVN. Telewizja kierowana przez Piotra Waltera zarobiła o 45 proc. więcej niż rok wcześniej.
Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 640 mln (o ponad 110 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 496 mln (wzrost o 119 mln zł).
I półrocze 2006 | I półrocze 2005 | ||
CHANNEL | Total months | CHANNEL | Total months |
POLSAT | 962449600 | POLSAT | 798730053 |
TVN | 937144965 | TVN | 645731345 |
TVP1 | 640639893 | TVP1 | 529743435 |
TVP2 | 496727890 | TVP2 | 377597850 |
TV4 | 81762290 | TV4 | 115015430 |
Tele5 | 67150637 | RTL7/TVN7 | 62999415 |
RTL7/TVN7 | 56230755 | Tele5 | 57988470 |
Jetix/FoxKids | 38430058 | Discovery | 35992400 |
VIVA | 38004708 | Jetix/FoxKids | 34531699 |
Discovery | 36183200 | VIVA | 30225493 |
PULS | 34649490 | TVPReg/TVP3 | 28990410 |
TVPReg/TVP3 | 33791140 | Hallmark | 23870999 |
AXN | 29105749 | CN/TCM | 19193024 |
Hallmark | 27332498 | National Geographic | 17328183 |
National Geographic | 25939095 | PULS | 16397570 |
W przypadku kanałów tematycznych wpływy zawierają reklamy, billboardy sponsorskie, autoreklamę i konkursy.
Dołącz do dyskusji: Polsat zarabia najwięcej z reklam