Polsat podał ceny reklam. "Wydarzenia" i "Taniec z gwiazdami" najdroższe
W październikowym cenniku Polsatu najdroższe reklamy kosztują ponad 100 tys. zł i są emitowane w blokach reklamowych przy m.in. “Wydarzeniach” i show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”.
Na 114,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono spot przy niedzielnym show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”.
101,5 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy serwisie sportowym w niedzielne wieczory. Cena spotu przy emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi 75,4 tys. zł. Porównywalna jest stawka dla spotów przy “Wydarzeniach”: w dni powszednie - wynosi 101,3 tys. zł. W niedziele natomiast - maks. 86 tys. zł.
500 zł mniej (100,8 tys. zł) trzeba zapłacić za reklamę przy piątkowym programie “Twoja twarz brzmi znajomo”. Spoty przy prognozie pogody kosztują natomiast 72,3 tys. zł w dni robocze i do 93,5 tys. zł w niedzielne wieczory.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu “Pierwsza miłość” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 95,6 tys. zł, a przy “Przyjaciółkach” - 59,9 tys. zł.
Reklama przy programie “Malanowski. Nowe rozdanie” kosztuje 50,6 tys. zł, przy programie “Siły specjalne Polska” - 48,7 tys. zł, przy “Moja Mama i Twój Tata” - 46,7 tys. zł, przy “Nasz nowy dom” - 74,9 tys. zł.
Spoty w sobotnim, wieczornym paśmie kabaretowym wyceniono z kolei na 99,2 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na październik.
Dołącz do dyskusji: Polsat podał ceny reklam. "Wydarzenia" i "Taniec z gwiazdami" najdroższe