SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 września 2015 roku zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,38 proc., po wzroście o 0,56 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,83 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 43,51 proc. do 45,61 proc.

Wszyscy 4+

31.08 - 06.09.2015 r.

07.09 - 13.09.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

789 046

12,72%

784 352

12,67%

2

TVP1

697 833

11,25%

726 118

11,73%

3

TVN

670 765

10,82%

704 785

11,38%

4

TVP2

540 639

8,72%

546 522

8,83%

5

TVP INFO

220 283

3,55%

212 011

3,42%

6

TV4

219 172

3,53%

206 474

3,33%

7

TVN24

199 894

3,22%

199 008

3,21%

8

TVN7

201 919

3,26%

188 915

3,05%

9

TV PULS

170 542

2,75%

174 654

2,82%

10

Puls 2

98 485

1,59%

99 794

1,61%

11

Polsat2

93 421

1,51%

89 946

1,45%

12

TVP Seriale

83 755

1,35%

88 943

1,44%

13

TTV - Twoja Telewizja

98 886

1,59%

88 547

1,43%

14

Polsat Sport

44 852

0,72%

75 066

1,21%

15

TV6

71 636

1,16%

73 553

1,19%

16

Polsat News

75 988

1,23%

69 643

1,12%

17

TVP Rozrywka

72 336

1,17%

64 542

1,04%

18

TVP Regionalna

59 064

0,95%

59 937

0,97%

19

Polo TV

45 740

0,74%

56 874

0,92%

20

Polsat Sport News

35 235

0,57%

56 482

0,91%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,18 pkt. proc. do 14,50 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 1,02 pkt. proc. do 13,68 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,04 proc., po wzroście o 0,92 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,36 pkt. proc. do 7,97 proc.).

Wszyscy 16-49

31.08 - 06.09.2015 r.

07.09 - 13.09.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

363 037

14,68%

359 363

14,50%

2

TVN

313 056

12,66%

339 011

13,68%

3

TVP1

176 188

7,12%

199 193

8,04%

4

TVP2

188 275

7,61%

197 430

7,97%

5

TV4

98 122

3,97%

97 141

3,92%

6

TVN7

93 948

3,80%

82 734

3,34%

7

TV PULS

82 799

3,35%

81 512

3,29%

8

TVN24

57 635

2,33%

55 114

2,22%

9

Puls 2

44 840

1,81%

46 444

1,87%

10

TVP Seriale

37 322

1,51%

41 282

1,67%

11

TTV - Twoja Telewizja

45 702

1,85%

39 787

1,61%

12

TVP INFO

43 262

1,75%

38 520

1,55%

13

Polsat2

37 490

1,52%

35 049

1,41%

14

TV6

36 266

1,47%

34 818

1,40%

15

Polo TV

26 302

1,06%

33 009

1,33%

16

TVP Rozrywka

28 725

1,16%

25 609

1,03%

17

Polsat Sport

18 744

0,76%

23 291

0,94%

18

Polsat Film

22 864

0,92%

22 511

0,91%

19

Polsat News

22 328

0,90%

20 329

0,82%

20

Eska TV

19 137

0,77%

20 179

0,81%

 

Dołącz do dyskusji: Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sew
Brawo Dziewczyny ze Lwowa!
0 0
odpowiedź
User
Adam023
No raczej nie brawo, może ogólny wynik jest dobry, ale w docelowej jest bida.
0 0
odpowiedź
User
AK
Można nawet powiedzieć, że grupa 16-49 Dziewczyn ze Lwowa jest kompromitująca.
0 0
odpowiedź