Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 września 2015 roku zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,38 proc., po wzroście o 0,56 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,83 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 43,51 proc. do 45,61 proc.
31.08 - 06.09.2015 r. |
07.09 - 13.09.2015 r. |
||||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
789 046 |
12,72% |
784 352 |
12,67% |
2 |
TVP1 |
697 833 |
11,25% |
726 118 |
11,73% |
3 |
TVN |
670 765 |
10,82% |
704 785 |
11,38% |
4 |
TVP2 |
540 639 |
8,72% |
546 522 |
8,83% |
5 |
TVP INFO |
220 283 |
3,55% |
212 011 |
3,42% |
6 |
TV4 |
219 172 |
3,53% |
206 474 |
3,33% |
7 |
TVN24 |
199 894 |
3,22% |
199 008 |
3,21% |
8 |
TVN7 |
201 919 |
3,26% |
188 915 |
3,05% |
9 |
TV PULS |
170 542 |
2,75% |
174 654 |
2,82% |
10 |
Puls 2 |
98 485 |
1,59% |
99 794 |
1,61% |
11 |
Polsat2 |
93 421 |
1,51% |
89 946 |
1,45% |
12 |
TVP Seriale |
83 755 |
1,35% |
88 943 |
1,44% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
98 886 |
1,59% |
88 547 |
1,43% |
14 |
Polsat Sport |
44 852 |
0,72% |
75 066 |
1,21% |
15 |
TV6 |
71 636 |
1,16% |
73 553 |
1,19% |
16 |
Polsat News |
75 988 |
1,23% |
69 643 |
1,12% |
17 |
TVP Rozrywka |
72 336 |
1,17% |
64 542 |
1,04% |
18 |
TVP Regionalna |
59 064 |
0,95% |
59 937 |
0,97% |
19 |
Polo TV |
45 740 |
0,74% |
56 874 |
0,92% |
20 |
Polsat Sport News |
35 235 |
0,57% |
56 482 |
0,91% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,18 pkt. proc. do 14,50 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 1,02 pkt. proc. do 13,68 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,04 proc., po wzroście o 0,92 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,36 pkt. proc. do 7,97 proc.).
Wszyscy 16-49 |
31.08 - 06.09.2015 r. |
07.09 - 13.09.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
363 037 |
14,68% |
359 363 |
14,50% |
2 |
TVN |
313 056 |
12,66% |
339 011 |
13,68% |
3 |
TVP1 |
176 188 |
7,12% |
199 193 |
8,04% |
4 |
TVP2 |
188 275 |
7,61% |
197 430 |
7,97% |
5 |
TV4 |
98 122 |
3,97% |
97 141 |
3,92% |
6 |
TVN7 |
93 948 |
3,80% |
82 734 |
3,34% |
7 |
TV PULS |
82 799 |
3,35% |
81 512 |
3,29% |
8 |
TVN24 |
57 635 |
2,33% |
55 114 |
2,22% |
9 |
Puls 2 |
44 840 |
1,81% |
46 444 |
1,87% |
10 |
TVP Seriale |
37 322 |
1,51% |
41 282 |
1,67% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 702 |
1,85% |
39 787 |
1,61% |
12 |
TVP INFO |
43 262 |
1,75% |
38 520 |
1,55% |
13 |
Polsat2 |
37 490 |
1,52% |
35 049 |
1,41% |
14 |
TV6 |
36 266 |
1,47% |
34 818 |
1,40% |
15 |
Polo TV |
26 302 |
1,06% |
33 009 |
1,33% |
16 |
TVP Rozrywka |
28 725 |
1,16% |
25 609 |
1,03% |
17 |
Polsat Sport |
18 744 |
0,76% |
23 291 |
0,94% |
18 |
Polsat Film |
22 864 |
0,92% |
22 511 |
0,91% |
19 |
Polsat News |
22 328 |
0,90% |
20 329 |
0,82% |
20 |
Eska TV |
19 137 |
0,77% |
20 179 |
0,81% |
Dołącz do dyskusji: Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar