SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat miał najwyższe wpływy, a Polsat Sport najwięcej stracił

Największe przychody z reklam miał we wrześniu br. Polsat, a nadrugim miejscu znalazła się stacja TVN. Liderem wśród kanałówtematycznych był AXN. Z kolei biorąc po uwagę dynamikę, największywzrost odnotowała TV Puls, a największy spadek - Polsat Sport.

Wpływy z reklam Polsatu we wrześniu br. wyniosły 300,8 mln zł ibyły o 49,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku -pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, którepowstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się stacja TVN, która wzeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie 281,5mln zł (o 39,6 proc. wyższe niż we wrześniu 2007 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 138,3 mln zł,czyli o 5,8 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam o 6,9 proc.do poziomu 92,1 mln zł.

Piątą lokatę zajęła TV Puls, której przychody wyniosły 32,1 mlnzł. Stacja ta zyskała aż 477,2 proc. w porównaniu do wrześniu 2007roku, co było największym wzrostem wśród wszystkich stacjitelewizyjnych w rankingu.

Liderem kanałów tematycznych była w zeszłym miesiącu AXN, któramiała wpływy na poziomie 30 mln zł, czyli o 180,1 proc. wyższe niżrok wcześniej.

Największy spadek przychodów z reklam (wynoszący - 68,7 proc.)zanotował natomiast plasujący się na 17. pozycji Polsat Sport - wewrześniu br. z tytułu emisji reklam wpłynęło do tej stacji 9,7 mlnzł.


IX 2008ZMIANA
Polsat300 786 232 zł49,6%
TVN281 513 794 zł39,6%
TVP1138 279 910 zł5,8%
TVP292 077 383 zł-6,9%
TVPuls32 096 829 zł477,2%
AXN30 017 675 zł180,1%
VIVA Polska22 237 890 zł77,4%
TV419 669 794 zł-3,4%
TVN 2419 554 519 zł19,7%
TVN Siedem17 112 491 zł74,1%
MTV Polska16 887 495 zł-5,1%
4fun TV12 656 389 zł63,6%
Discovery12 064 170 zł31,7%
Hallmark12 056 970 zł151,7%
Jetix11 961 390 zł10,9%
TVP INFO11 101 695 zł62,1%
Polsat Sport9 722 898 zł-68,7%
Tele 59 252 059 zł-20,8%
National Geographic Channel8 235 775 zł55,9%
Cartoon Network7 536 580 zł7,6%



IX 2007
TVN201 620 525 zł
Polsat201 013 959 zł
TVP1130 687 827 zł
TVP298 864 740 zł
Polsat Sport31 066 800 zł
TV420 358 042 zł
MTV Polska17 799 555 zł
TVN 2416 330 451 zł
VIVA Polska12 534 555 zł
Tele 511 676 566 zł
Jetix10 787 982 zł
AXN10 717 629 zł
TVN Siedem9 827 615 zł
Discovery9 160 835 zł
4fun TV7 737 500 zł
Polsat Cafe7 540 880 zł
Cartoon Network7 006 360 zł
TVP INFO6 847 950 zł
VH1 Polska5 612 750 zł
TVPuls5 561 078 zł


Unilever Polska, Procter and Gamble Operations Polska i PTKCentertel to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę wtelewizji we wrześniu 2008 roku.


IX 2008
UNILEVER POLSKA59 886 215 zł
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONS POLS53 852 601 zł
PTK CENTERTEL37 506 070 zł
L`OREAL POLSKA35 694 755 zł
POLKOMTEL25 842 223 zł
USPHARMACIA23 894 980 zł
DANONE21 148 410 zł
NESTLE POLSKA20 058 437 zł
FERRERO POLSKA20 044 072 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA17 503 568 zł
POLSAT15 325 712 zł
NIVEA POLSKA15 191 259 zł
REKLAMA WSPÓLNA14 677 765 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA13 840 902 zł
MASTER FOODS POLSKA13 214 375 zł
ITI HOLDINGS12 901 310 zł
COLGATE - PALMOLIVE11 967 725 zł
GLAXOSMITHKLINE11 025 294 zł
RECKITT BENCKISER10 551 985 zł
FRITO LAY POLSKA10 442 250 zł


IX 2007
UNILEVER - BESTFOODS37 157 146 zł
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONS POLS26 731 385 zł
POLKOMTEL25 455 955 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA24 157 329 zł
L`OREAL POLSKA21 491 476 zł
PTK CENTERTEL17 829 285 zł
NESTLE POLSKA17 409 598 zł
USPHARMACIA15 913 197 zł
HENKEL15 866 468 zł
FERRERO POLSKA15 864 255 zł
DANONE14 885 068 zł
P413 171 698 zł
NIVEA POLSKA11 053 943 zł
TVPROMOTION GROUP10 578 576 zł
GILLETTE POLAND10 542 980 zł
AGORA S.A.10 419 616 zł
MASTER FOODS POLSKA10 401 681 zł
KOMPANIA PIWOWARSKA10 142 780 zł
RECKITT BENCKISER9 521 528 zł
MASPEX WADOWICE9 067 506 zł

Dołącz do dyskusji: Polsat miał najwyższe wpływy, a Polsat Sport najwięcej stracił

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl