Polsat liderem tygodnia. „M jak miłość” hitem
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 25 do 31 maja 2015 roku zwiększył się o 1,74 pkt. proc. do 12,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z kolei na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,75 pkt. proc. i wyniósł 12,56 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,72 proc., po spadku o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,89 proc.; w dół o 0,23 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,56 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,06 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,88 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polsat Sport (0,75 proc.; + 0,40 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
18.05 - 24.05.2015 r. |
25.05 - 31.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
705 899 |
11,24% |
797 910 |
12,98% |
2 |
TVP1 |
836 161 |
13,31% |
771 909 |
12,56% |
3 |
TVN |
681 745 |
10,85% |
658 554 |
10,72% |
4 |
TVP2 |
572 702 |
9,12% |
546 511 |
8,89% |
5 |
TVP INFO |
244 135 |
3,89% |
223 733 |
3,64% |
6 |
TVN7 |
209 864 |
3,34% |
194 353 |
3,16% |
7 |
TVN24 |
227 791 |
3,63% |
193 939 |
3,16% |
8 |
TV4 |
216 040 |
3,44% |
178 945 |
2,91% |
9 |
TV PULS |
180 528 |
2,87% |
178 852 |
2,91% |
10 |
Puls 2 |
93 499 |
1,49% |
95 839 |
1,56% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
89 617 |
1,43% |
87 576 |
1,42% |
12 |
Polsat2 |
87 403 |
1,39% |
84 024 |
1,37% |
13 |
TVP Seriale |
83 025 |
1,32% |
79 942 |
1,30% |
14 |
Polsat News |
86 884 |
1,38% |
74 295 |
1,21% |
15 |
TV6 |
68 637 |
1,09% |
67 927 |
1,11% |
16 |
TVP Regionalna |
62 478 |
0,99% |
64 993 |
1,06% |
17 |
TVP Rozrywka |
61 750 |
0,98% |
63 859 |
1,04% |
18 |
Polo TV |
59 870 |
0,95% |
57 996 |
0,94% |
19 |
Stopklatka |
51 340 |
0,82% |
53 907 |
0,88% |
20 |
Polsat Sport |
22 270 |
0,35% |
46 178 |
0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,09 pkt. proc. do 14,71 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 12,46 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po spadku o 1,06 proc., wyniósł 8,67 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,43 pkt. proc. do 7,57 proc.).
Wszyscy 16-49 |
18.05 - 24.05.2015 r. |
25.05 - 31.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
315 223 |
12,62% |
361 208 |
14,71% |
2 |
TVN |
314 266 |
12,58% |
306 167 |
12,46% |
3 |
TVP1 |
243 235 |
9,73% |
212 952 |
8,67% |
4 |
TVP2 |
199 833 |
8,00% |
185 887 |
7,57% |
5 |
TV PULS |
86 344 |
3,46% |
83 696 |
3,41% |
6 |
TVN7 |
91 186 |
3,65% |
81 351 |
3,31% |
7 |
TV4 |
91 135 |
3,65% |
77 299 |
3,15% |
8 |
TVN24 |
84 483 |
3,38% |
69 329 |
2,82% |
9 |
Puls 2 |
42 412 |
1,70% |
42 813 |
1,74% |
10 |
TVP INFO |
45 807 |
1,83% |
41 756 |
1,70% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
42 040 |
1,68% |
40 714 |
1,66% |
12 |
Polo TV |
37 168 |
1,49% |
39 227 |
1,60% |
13 |
TVP Seriale |
37 858 |
1,52% |
35 227 |
1,43% |
14 |
Polsat2 |
34 757 |
1,39% |
34 054 |
1,39% |
15 |
TV6 |
33 516 |
1,34% |
31 979 |
1,30% |
16 |
Stopklatka |
21 918 |
0,88% |
25 204 |
1,03% |
17 |
TVP Rozrywka |
25 527 |
1,02% |
24 054 |
0,98% |
18 |
ATM Rozrywka |
23 372 |
0,94% |
22 939 |
0,93% |
19 |
Polsat News |
28 200 |
1,13% |
22 314 |
0,91% |
20 |
Eska TV |
18 852 |
0,75% |
21 259 |
0,87% |
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia. „M jak miłość” hitem