Polsat JimJam z nową identyfikacją wizualną
Kanał dla dzieci Polsat JimJam wprowadza nową identyfikację wizualną i nowe logo. Za projekt odpowiada londyńska agencja Wiedemann Lampe.
Projekt odświeżonej identyfikacji wizualnej kanału Polsat JimJam został wybrany podczas międzynarodowego przetargu, w którym wzięło udział dziewięć agencji z pięciu krajów. Propozycje, które przeszły wstępną selekcję zostały ocenione przez dzieci w wieku od 2 do 5 lat (a wiec grupę docelową stacji), które wybrały zwycięski projekt.
Przetarg wygrała londyńska agencja Wiedemann Lampe, której zakres prac zawierał odświeżone logo, nowe postaci reprezentujące kanał Polsat JimJam, barwne grafiki oraz serię nowych plansz i materiałów wideo składających się na identyfikację wizualną kanału.
Nowości w ramówce
Odświeżona identyfikacja wizualna kanału, to nie jedyna zmiana wprowadzona przez Polsat JimJam. Stanowi ona zwieńczenie rozpoczętego na początku 2018 roku procesu modyfikacji ramówki, regularnie uzupełnianej o programy edukacyjne. Trzon ramówki stanowią krótkie programy łączące elementy edukacyjne i rozrywkowe - serie te skupione są wokół specjalnego cyklu „Baw się z nami i ucz się świata”.
W odświeżonej ramówce znajdują się także flagowe produkcje, takie jak: „Stacyjkowo”, „My Little Pony: Przyjaźń to magia”, „Popelki”, „Ptyś i Bil”, „Ranger Rob” i „Strażak Sam”.
Odświeżona identyfikacja wizualna będzie wprowadzana od 1 sierpnia 2018 roku we wszystkich 100 krajach, w których obecnie dostępny jest kanał JimJam, w tym dla Polsat JimJam w Polsce.
Średni udział Polsat JimJam w maju 2018 roku w grupie wiekowej 4-12 wyniósł 0,84 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat JimJam z nową identyfikacją wizualną