Połowa blogerów umieszcza na swoich stronach reklamy
Blogerzy nie obawiają się już umieszczania reklam na swoichstronach w sieci.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Technorati wynika, żenieco ponad połowa ogółu blogerów umieszcza na prowadzonych przezsiebie stronach internetowych reklamy - informuje serwis MediaLife.
Spośród badanych postępujących w ten sposób, blisko 70 procentkorzysta z samoobsługowych kontekstowych platform reklamowych, a 23procent wykorzystuje co najmniej trzy tego typu platformy.
Z danych Technorati wynika też, że amerykańscy blogerzy uzyskaliw zeszłym roku średnio 5.060 dolarów dochodów z reklam, ale średnizysk wyniósł zaledwie około 200 dolarów.
Jednocześnie raport pokazuje, że 46 procent blogerów nie stosujeżadnej formy reklamy na swoich stronach. Główny powód jest taki, żewychodzą oni z założenia, iż ich strony nie cieszą sięwystarczającą popularnością. Niewielka grupa respondentów uważateż, że reklamy mogłyby narazić na szwank ich bezstronność.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Połowa blogerów umieszcza na swoich stronach reklamy