Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)
W I półroczu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Disco Polo Music - na przeciwnym biegunie TV.Disco.
Udział naziemnego kanału Polo TV w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 7,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 11,67 proc. do 0,53 proc.
Podium uzupełnia 4Fun.tv. Jego udział spadł o 20 proc. do poziomu 0,16 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca dziewiątego. Jej średni udział w I półroczu br. uplasował się też na poziomie 0,16 proc., po wzroście o 220 proc. - największym w zestawieniu. Jednak jej widownia była nieco niższa od oglądalności 4fun.tv. Stacja wystartowała jednak dopiero w maju 2014 roku, a dane ubiegłoroczne zostały uśrednione na całe półrocze.
Największy spadek, wynoszący 57,14 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w analizowanym okresie miał zaledwie 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 7. na 13. Warto dodać, że 25 czerwca br. stacja ta zmieniła się na 4fun Fit & Dance (dowiedz się więcej).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w I półroczu br. wyniosła 684 osób. Miała ona w analizowanym okresie 0,01 proc. udziału w rynku. Kanał nadaje od końca września ub.r.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
I półrocze 2015 | I półrocze 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 55 852 | 0,84% | 51 190 | 0,78% |
Eska TV | 35 526 | 0,53% | 38 882 | 0,60% |
4FUN.TV [4fun.tv] | 10 738 | 0,16% | 13 210 | 0,20% |
Disco Polo Music | 10 422 | 0,16% | 3 149 | 0,05% |
VIVA Polska | 6 262 | 0,09% | 10 732 | 0,16% |
Kino Polska Muzyka | 4 934 | 0,07% | 3 592 | 0,06% |
Stars.tv | 4 250 | 0,06% | 5 594 | 0,09% |
ITV | 3 713 | 0,06% | 6 288 | 0,10% |
VH 1 | 2 326 | 0,03% | 2 202 | 0,03% |
Vox Music TV | 2 289 | 0,03% | - | - |
Power TV | 2 172 | 0,03% | 493 | 0,01% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 830 | 0,03% | 2 542 | 0,04% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 1 806 | 0,03% | 4 735 | 0,07% |
Muzo.tv | 684 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w I półroczu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 12,07 proc., wyniósł 1,30 proc. Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,97 proc. udziału, w dół o 7,62 proc.). Ostatnie miejsce podium przypadło 4un.tv (0,31 proc.; w dół o 18,42 proc.).
Największym wzrostem (o 250 proc. do 0,07 proc.) pochwalić się mógł tutaj kanał Power TV. Z kolei najwięcej (58,33 proc.) straciła stacja TV.Disco (obecnie 4fun Fit & Dance) - jej wynik spadł do 0,05 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
I półrocze 2015 | I półrocze 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 34 447 | 1,30% | 29 998 | 1,16% |
Eska TV | 25 642 | 0,97% | 27 137 | 1,05% |
4FUN.TV [4fun.tv] | 8 322 | 0,31% | 9 881 | 0,38% |
Disco Polo Music | 6 969 | 0,26% | 2 068 | 0,08% |
VIVA Polska | 4 563 | 0,17% | 7 645 | 0,30% |
Kino Polska Muzyka | 3 586 | 0,14% | 2 631 | 0,10% |
Stars.tv | 3 199 | 0,12% | 3 783 | 0,15% |
ITV | 2 065 | 0,08% | 3 979 | 0,15% |
Power TV | 1 743 | 0,07% | 441 | 0,02% |
Vox Music TV | 1 666 | 0,06% | - | - |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 550 | 0,06% | 2 018 | 0,08% |
VH 1 | 1 516 | 0,06% | 1 563 | 0,06% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 1 365 | 0,05% | 3 013 | 0,12% |
Muzo.tv | 526 | 0,02% | - | - |
Dołącz do dyskusji: Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)