SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV liderem stacji muzycznych. W górę Eska TV i Disco Polo Music

We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, a najwięcej ex aequo straciły Muzo.tv i VH1.

Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2016 roku wyniósł 0,76 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 1,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.

Oczko niżej znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 4,76 proc. do 0,44 proc. Grupa ZPR Media 28 września br. uruchomiła nowy kanał 8TV, który na MUX-1 w ramach naziemnej telewizji cyfrowej zastąpił Eskę TV. Od tego dnia Eska TV dostępna jest w aplikacji mobilnej, w kablówkach i na satelicie.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej udział wyniósł 0,17 proc. (wzrost o 30,77 proc.).

Na kolejną lokatę spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,13 proc., po spadku o 18,75 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 14. na 6.).

Z kolei największy spadek, wynoszący 50 proc. do 0,01 proc., ex aequo zanotowały dwie stacje: Muzo.tv i VH1, które w zestawieniu spadły z lokaty 11. na 13.

Stacja

Wszyscy 4+

Dynamika

wrzesień 2015

wrzesień 2016

SHR %

SHR %

%

Polo TV

0,77%

0,76%

-1,30%

Eska TV

0,42%

0,44%

4,76%

Disco Polo Music

0,13%

0,17%

30,77%

4FunTV

0,16%

0,13%

-18,75%

Viva Polska

0,10%

0,09%

-10,00%

4FUN FIT&DANCE

0,01%

0,06%

500,00%

Stars.tv

0,05%

0,06%

20,00%

Power TV

0,03%

0,05%

66,67%

TO!TV

0,04%

0,05%

25,00%

4FUN HITS

0,02%

0,04%

100,00%

Kino Polska Muzyka

0,05%

0,04%

-20,00%

Vox Music TV

0,05%

0,04%

-20,00%

Muzo.tv

0,02%

0,01%

-50,00%

NUTA.TV

-

0,01%

-

VH1

0,02%

0,01%

-50,00%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 0,88 proc., wyniósł 1,12 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,80 proc. udziału, do góry o 9,59 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,29 proc.; + 31,82 proc.).

Największym wzrostem (o 300 proc. do 0,12 proc.) pochwalić się też mógł kanał 4Fun Fit & Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (50 proc.) stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,02 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

Dynamika

wrzesień 2015

wrzesień 2016

SHR %

SHR %

%

Polo TV

1,13%

1,12%

-0,88%

Eska TV

0,73%

0,80%

9,59%

Disco Polo Music

0,22%

0,29%

31,82%

4FunTV

0,31%

0,26%

-16,13%

Viva Polska

0,19%

0,18%

-5,26%

4FUN FIT&DANCE

0,03%

0,12%

300,00%

Stars.tv

0,08%

0,11%

37,50%

Power TV

0,06%

0,10%

66,67%

4FUN HITS

0,03%

0,08%

166,67%

Kino Polska Muzyka

0,09%

0,06%

-33,33%

TO!TV

0,06%

0,06%

0,00%

Vox Music TV

0,09%

0,06%

-33,33%

Muzo.tv

0,03%

0,03%

0,00%

NUTA.TV

-

0,03%

-

VH1

0,04%

0,02%

-50,00%

Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem stacji muzycznych. W górę Eska TV i Disco Polo Music

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gvxhl
stars tv zmieniło w piątek po południu oprawe graficzną, a tu widze 0 newsów na ten temat
odpowiedź
User
nick
@gvxhl i ty myślisz, że zmiana oprawy w stacji z oglądalnością na poziomie 0,06 ( sześć setnych by być precyzyjnym ) wywoła jakikolwiek szum medialny :-). Dobry żart!!!
odpowiedź
User
widz
Akurat Stars.tv ma dużo większą oglądalność niż się podaje. Leci prawie w każdej, w której widziałem telewizor. Na drugim miejscu była Eska TV, która w telewizji naziemnej już nie istnieje. Za to nigdy nie widziałem w knajpie Polo TV. A więc badania Nielsena są tu niewiele warte, bo tam bada się tylko gospodarstwa domowe. W knajpie mamy przy jednym telewizorze około 50 osób.
odpowiedź