Polish Sport Promotion jako PSP wychodzi poza marketing sportowy
Polish Sport Promotion będzie realizować projekty marketingowe niezwiązane ze sportem. Rozszerzeniu oferty firmy towarzyszy zmiana jej nazwy na PSP.
Agencja Polish Sport Promotion – już pod nazwą PSP i jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – będzie zajmować się działaniami marketingowymi zarówno w branży sportowej, jak i innych segmentach rynkowych. Rozszerzenie oferty wynika z doświadczenia, które pracownicy firmy zebrali przez ponad 8 lat jej działalności. Przedstawiciele agencji podkreślają, że zrealizowali już kilka projektów dla klientów z branż niezwiązanych ze sportem, np. w ub.r. dla Microsoftu.
Rozszerzenie oferty Polish Sport Promotion i rebranding na PSP ma uporządkować dotychczasową strukturę firmy, usprawnić jej funkcjonowanie oraz przyspieszyć rozwój. Nie zmienia się kierownictwo agencji – funkcję dyrektora zarządzającego PSP będzie pełnił Tomasz Rachwał, założyciel i właściciel Polish Sport Promotion. – Żeby usprawnić pracę i ułatwić klientom korzystanie z naszych usług, uruchomimy niebawem grupę spółek powiązanych kapitałowo, wyspecjalizowanych w realizacji różnorodnych projektów – zapowiada Rachwał.
Dołącz do dyskusji: Polish Sport Promotion jako PSP wychodzi poza marketing sportowy