„Policjantki i policjanci 19” hitem Czwórki, serial w grupie komercyjnej wygrywa z TVP2
Jesienne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” ogląda średnio 753 tys. osób. Serial notuje wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów Czwórki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Telewizyjna Czwórka fabularną produkcję „Policjantki i policjanci 19” pokazuje od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, począwszy od 4 września 2023 roku.
Średnia widownia premierowych odcinków serialu pokazanych do 3 listopada br. wyniosła 753 tys. osób. Przełożyło się to na 6,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,77 proc. w grupie 16-49, 5,26 proc. w grupie 16-59 )komercyjnej Telewizji Polsat) oraz 5,49 proc. w grupie 16-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 17 października. Oglądało go 898 tys. osób.
Przynajmniej przez 1 minutę styczność z serialem w badanym okresie miało obejrzało 7,8 mln widzów.
Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 29 sierpnia do 28 października ub.r.) „Policjantki i policjanci 17” oglądało 819 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,82 proc. udziału stacji w 4+, 4,13 proc. w 16-49, 5,08 proc. w 16-59 oraz 4,69 proc. w 16-29. Serial stracił 66 tys. widzów, ale wzrosły jego udziały w 16-59 i 16-29.
Czwórka w paśmie nadawania serialu (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 19.00-20.00) z udziałem na poziomie 6,35 proc. zajmuje piąte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma jest TVN z 15,24 proc. udziału, drugie miejsce zajmuje TVP1 (12,30 proc. udziału), trzecie - Polsat (7,32 proc.), a czwarte - TVP2 (6,64 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-29 Czwórka jest także piąta na tle całego rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce czwarte.
„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, produkuje go ATM Grupa.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,82 proc.
Dołącz do dyskusji: „Policjantki i policjanci 19” hitem Czwórki, serial w grupie komercyjnej wygrywa z TVP2