Point of View doradza Kamilowi Durczokowi w komunikacji kryzysowej
Agencja Point of View od zeszłego weekendu pracuje dla redaktora naczelnego „Faktów” Kamila Durczoka, doradzając mu w zakresie komunikacji z mediami w związku z kryzysem wizerunkowym dziennikarza po publikacjach tygodnika „Wprost”.
- Marianna Dufek-Durczok zgłosiła się do nas w zeszłą sobotę, kiedy wiadomo już było, że „Wprost” opublikuje kolejny artykuł o Kamilu Durczoku. To głównie z nią obecnie się kontaktujemy, z uwagi na fakt że Kamil Durczok nadal przebywa w szpitalu - informuje portal Wirtualnemedia.pl Monika Janowska-Mleczko, partner w Point of View.
Przypomnijmy, że w bieżącym numerze „Wprost” publikuje relację byłej reasercherki „Faktów” TVN, która twierdzi, że Durczok przez kilka lat ją mobbingował (więcej na ten temat). Tydzień wcześniej tygodnik opisał, że dziennikarz w połowie stycznia br. został znaleziony przez policję w mieszkaniu znajomej, w którym były materiały pornograficzne i być może narkotyki (więcej o tym).
Kamil Durczok półtora tygodnia temu na antenie TOK FM kategorycznie zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek stosował mobbing. Publikację „Wprost” określił jako przykład „dziennikarstwa hybrydowego”, przyznał jednak, że jego styl zarządzania i życie prywatne mogły sprowadzić na niego zarzuty mobbingu (przeczytaj więcej o jego wyjaśnieniach). Z kolei Marianna Dufek-Durczok w zeszły piątek w oświadczeniu zamieszczonym na Facebooku napisała do redakcji „Wprost”: „Uważam, że to co robicie jest gorsze , niż to co zarzucacie. Pomyliliście rolę dziennikarzy z rolą psów gończych tropiących ofiarę. To nie jest rzetelne dziennikarstwo, to w ogóle nie jest dziennikarstwo” (przeczytaj więcej).
Point of View doradza Kamilowi Durczokowi przy komunikacji w obecnej sytuacji. Monika Janowska-Mleczko przyznaje, że wskutek publikacji „Wprost” podjętych przez inne media nastąpił duży kryzys wizerunkowy dziennikarza, który dodatkowo nasila się. Przy czym jej agencja specjalizuje się właśnie w takich przypadkach.
- Na razie, do zakończenia pracy przez komisję powołaną w TVN, Kamil Durczok nie będzie zabierał głosu w tej sprawie, również z uwagi na jego pobyt w szpitalu. Po tym jak wyniki pracy komisji zostaną ogłoszone, zapewne się do nich odniesie - informuje Janowska-Mleczko.
Jednocześnie menedżerka dementuje informację podaną na Twitterze przez Michała Majewskiego, szefa działu śledczego „Wprost”, że agencja Point of View pomagała w 2009 roku Tomaszowi Kammelowi przy poprawie wizerunku, po tym jak został zwolniony z Telewizji Polskiej (więcej na ten temat). - Nigdy nie współpracowałam z Tomaszem Kammelem - podkreśla.
Dołącz do dyskusji: Point of View doradza Kamilowi Durczokowi w komunikacji kryzysowej