'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra
Pod hasłem "Podwójna natura" rozpoczęła się kampania reklamowa kawy Astra. Akcja obejmuje prasę, radio telewizję i outdoor w Wielkopolsce.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa kawy Astra Niskodrażniąca opiera się na claimie "Podwójna natura" rozwiniętym w sloganie "Anielsko delikatna, piekielnie dobra" i odzwierciedlonym w kreacji graficznej. Ma to podkreślać paradoksalny charakter produktu jako zdrowej używki. Jednocześnie przekaz wspiera wprowadzenie na rynek nowego opakowania typu vacuum.
Akcja jest prowadzona w Wielkopolsce, obejmując prasę ("Naj", "Przyjaciółka", "Vita", w "Poradnik Handlowca", "Polska Głos Wielkopolski"), radio, lokalną telewizję, outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, cityscrolle, citylighty, plakaty, standy, roll-upy, ściany pop) oraz nośniki w autobusach. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały wrzesień - przygotowała agencja Morski Studio Graficzne, która współpracowała również z PPK Astra przy zakupie mediów.
Dołącz do dyskusji: 'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra