SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podróżnik Szymon Majewski, królewna Miss Polonia i rapujące krasnale (making of reklamy PKO BP)

W nowej reklamie PKO BP Szymon Majewski jako podróżnik odwiedza mieszkającą z siedmioma krasnoludkami królewnę, którą gra aktualna Miss Polonia Paulina Krupińska. Jak przebiegała praca na planie spotu?

Emitowana od kilku dni reklama oferowanej przez PKO BP pożyczki Mini Ratka jest utrzymana w baśniowym klimacie, który powstał dzięki trzem makietom przygotowanym przez Wandę i Marcina Kędzierzawskich oraz kostiumom, które dla wszystkich dziewięciorga bohaterów zaprojektowała i uszyła Malwina Wędzikowska. Scenografię przygotowali Wojciech Saloni i Jacek Turewicz, a charakteryzacją zajęły się Paula Celińska i Agnieszka Jońca. Autorem zdjęć jest Jacek Podgórski, a reżyserem - Piotr Kumik.

>>> Szymon Majewski z krasnoludkami i królewną reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)

Produkcją reklamy zajęła się firma Film Reaktor, postprodukcją obrazu - Human Ark, a postprodukcją dźwięku - studio Box.

Kreację całej kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja OS3 Multimedia, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann i Value Media.


 

Dołącz do dyskusji: Podróżnik Szymon Majewski, królewna Miss Polonia i rapujące krasnale (making of reklamy PKO BP)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
truck
Reklamowanie banku za bajońskie sumy to - według mnie - znakomita droga do zniszczenia swojego wizerunku. Majewski nie jest już nas, on jest ich, o trzyma z nimi - należy do grupy spod znaku wina i cygara. My nadal stoimy tam, gdzie staliśmy...
0 0
odpowiedź
User
I tak to nie jest bank dla młodych ludzi. Jakby się nie wyginali to tego nie zmienią.
A Majewski jakby mu odpowiednio zapłacili to i by szalety miejskie reklamował.
0 0
odpowiedź
User
cynik
jeżeli to ma być smieszne i trendy takie KUUL to znaczy, że bank jest śmieszny a nie poważny
0 0
odpowiedź