Teledysk „Podróżnik” Krzysztofa Zalewskiego niestandardowo promuje letnią kolekcję IKEA
Wczoraj w internecie miał premierę teledysk do piosenki "Podróżnik" Krzysztofa Zalewskiego. Klip jest jednocześnie elementem niestandardowej promocji kolekcji wyposażenia do domu IKEA Sommar.
Za powstanie teledysku odpowiada Kolektyw Klips: Ewa Kaczmarek (scenariusz i reżyseria), Maciej Domagalski (zdjęcia) i Ania Olszewska (art director).
- Łącząc świat muzyki, designu i tańca, zaaranżowaliśmy magiczną podróż do wnętrza. To opowieść o chwili, w której powstawał „Podróżnik”. O momencie zawieszenia w czasie, zamknięcia sam na sam ze swoimi myślami. W takiej sytuacji świat wokół gubi swój realny kształt i porządek. Puchnie od słów oraz skojarzeń. Faluje w rytm muzyki. Przestrzeń i znajdujące się w niej przedmioty codziennego użytku stają się nośnikiem emocji w wyśpiewywanej przez Krzyśka historii. Ożywają i prowokują, by w końcu uwolnić go do działania – komentuje Ewa Kaczmarek, reżyserka i autorka scenariusza.
Utwór „Podróżnik” z płyty "Złoto" opowiada o tym, jak łatwo zatracić się w marzeniach i czekać na nadejście idealnego momentu, kiedy jednocześnie życie ucieka przez palce. Artysta poprzez piosenkę opowiada historię swojego życia.
- Tekst do utworu pisałem kilka lat temu, kiedy nieustannie brakowało mi motywacji do działania i marząc o światowym życiu, pozwalałem uciekać kolejnym miesiącom oraz latom. „Podróżnika” napisałem dla siebie, by wybudzić się z letargu i zacząć żyć „dzisiaj” - mówi Krzysztof Zalewski.
Premiera teledysku rozpoczęła kampanię produktową wspierająca promocję artykułów z letniego asortymentu IKEA. Od kwietnia w social mediach marki publikowane będą krótkie filmy, w których główną rolę „zagrały” artykuły na balkon, taras czy do ogrodu. Całość została utrzymana w konwencji nawiązującej do teledysku piosenki „Podróżnik”.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję teledysku odpowiada Fog Production, działania PR prowadzi Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: Teledysk „Podróżnik” Krzysztofa Zalewskiego niestandardowo promuje letnią kolekcję IKEA