SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Teledysk „Podróżnik” Krzysztofa Zalewskiego niestandardowo promuje letnią kolekcję IKEA

Wczoraj w internecie miał premierę teledysk do piosenki "Podróżnik" Krzysztofa Zalewskiego. Klip jest jednocześnie elementem niestandardowej promocji kolekcji wyposażenia do domu IKEA Sommar.

fot. Beata Kwiatkowskafot. Beata Kwiatkowska

Za powstanie teledysku odpowiada Kolektyw Klips: Ewa Kaczmarek (scenariusz i reżyseria), Maciej Domagalski (zdjęcia) i Ania Olszewska (art director).

- Łącząc świat muzyki, designu i tańca, zaaranżowaliśmy magiczną podróż do wnętrza. To opowieść o chwili, w której powstawał „Podróżnik”. O momencie zawieszenia w czasie, zamknięcia sam na sam ze swoimi myślami. W takiej sytuacji świat wokół gubi swój realny kształt i porządek. Puchnie od słów oraz skojarzeń. Faluje w rytm muzyki. Przestrzeń i znajdujące się w niej przedmioty codziennego użytku stają się nośnikiem emocji w wyśpiewywanej przez Krzyśka historii. Ożywają i prowokują, by w końcu uwolnić go do działania – komentuje Ewa Kaczmarek, reżyserka i autorka scenariusza.

Utwór „Podróżnik” z płyty "Złoto" opowiada o tym, jak łatwo zatracić się w marzeniach i czekać na nadejście idealnego momentu, kiedy jednocześnie życie ucieka przez palce. Artysta poprzez piosenkę opowiada historię swojego życia.

- Tekst do utworu pisałem kilka lat temu, kiedy nieustannie brakowało mi motywacji do działania i marząc o światowym życiu, pozwalałem uciekać kolejnym miesiącom oraz latom. „Podróżnika” napisałem dla siebie, by wybudzić się z letargu i zacząć żyć „dzisiaj” - mówi Krzysztof Zalewski.

 

Premiera teledysku rozpoczęła kampanię produktową wspierająca promocję artykułów z letniego asortymentu IKEA. Od kwietnia w social mediach marki publikowane będą krótkie filmy, w których główną rolę „zagrały” artykuły na balkon, taras czy do ogrodu. Całość została utrzymana w konwencji nawiązującej do teledysku piosenki „Podróżnik”.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję  teledysku odpowiada Fog Production, działania PR prowadzi Garden of Words.

Dołącz do dyskusji: Teledysk „Podróżnik” Krzysztofa Zalewskiego niestandardowo promuje letnią kolekcję IKEA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dymek
Tak? naprawdę? wydaję mi się że Krzysztof Zalewski miał zupełnie inny przekaz.
odpowiedź