SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Podpiwek Jędrzej reklamowany jako „tradycyjnie zakręcony”

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Podpiwek Jędrzej, piwo bezalkoholowe produkowane przez Van Pur. Akcję przygotowały firmy Touch Ideas, Invitro i MediaCom Warszawa.

Kampania Podpiwka Jędrzej przebiega pod hasłem „„Tradycyjnie zakręcony”, które podkreśla charakterystyczną cechę brand hero marki - długi wąs, obecny też w logo produktu. Reklamy, podobnie jak sam napój, są skierowane do mężczyzn po 30. roku życia.

Akcja od 22 kwietnia jest prowadzona w prasie (tygodniki opinii, magazyny męskie i lifestyle’owe) oraz internecie.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Touch Ideas, kreację - agencja Invitro, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Podpiwek Jędrzej reklamowany jako „tradycyjnie zakręcony”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alicja z Żagania
doskonały napój i zdrowy bez konserwantów.Najlepszy z wodą mineralną schłodzoną.Uwielbiam go.
odpowiedź
User
mark
Tylko gdzie to kupić szukam juz pół roku w roznych sklepach. nawet nie wiedza co to jest . Szukam podpiwek Jedrzej , dla czego jest nie osiagalny . Tyle pisze o tym Podpiwku Jedrzej , a nikt go nie ma . Producent nie jest w stanie produkować , bo dla czego nie ma go w sklepach
odpowiedź