Poczta Polska wybiera dom mediowy do rocznej współpracy
Poczta Polska rozpoczęła przetarg na świadczenie usług mediowych. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla spółki przez rok od momentu podpisania umowy.
Wybrany w przetargu dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów do realizowanych przez Pocztę Polską kampanii. Będzie odpowiedzialny m.in. za opracowanie strategii mediowej kampanii i zakup mediów.
Będzie też zajmować się realizacją pojedynczych zakupów mediów niezwiązanych z planowaniem i zakupem kampanii reklamowych, takich jak zakup czasu reklamowego i billboardów sponsorskich w telewizji, zakup czasu antenowego w radiu, powierzchni reklamowych w prasie i na outdoorze, działań reklamowych w internecie oraz czasu reklamowego w kinach. Dodatkowo będzie realizować projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach, działaniami niestandardowymi, takimi jak np. ambient i eventy.
Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 8 maja jest wpłata 50 tys. zł wadium. Wybrany dom mediowy będzie pracować dla Poczty Polskiej przez rok od momentu zawarcia umowy.
Przetarg w imieniu spółki prowadzi Grupa Doradcza Sienna.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wybiera dom mediowy do rocznej współpracy