Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo
Poczta Polska uruchamia usługę bezpłatnego, elektronicznego awizo, dzięki któremu informację o przesyłce do odebrania otrzymamy w formie e-maila lub SMS-a.
Usługa eInfo: awizo będzie wymagała od klientów Poczty Polskiej złożenia specjalnej dyspozycji w placówce pocztowej, w której określą oni sposób powiadamiania (e-mail lub SMS) oraz podadzą adres lub numer telefonu, na który mają być przesyłane informacje. W momencie, gdy listonosz nie zastanie odbiorcy w domu, zostanie wysłany do niego numer przesyłki oraz adres placówki, w której można ją odebrać.
Od przyszłego roku Poczta Polska uruchomi również system kont internetowych. Każdy klient będzie mógł posiadać dostęp do panelu www z funkcją składania dyspozycji dotyczącej otrzymywania elektronicznego awizo oraz śledzenia przesyłek i obserwowania historii nadań.
- Dostawcy usług masowych muszą dopasować do tego swoje strategie. Klienci chcą być coraz bardziej samodzielni, niezależni, z nieograniczonym dostępem do usług. „Polak 3.0”, oczekuje możliwości załatwiania wszystkich swoich spraw przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii cyfrowych. Dlatego oferta Poczty Polskiej w coraz większym stopniu bazuje na nowoczesnych sposobach komunikacji - podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Jednocześnie udostępniona zostaje też usługa informowania za pomocą SMS-ów lub e-maili nadawców o statusie wysyłanych przesyłek. W ten sposób będą oni otrzymywali powiadomienia o dotarciu paczek oraz listów do adresatów.
Nowe usługi wprowadzone przez Pocztę Polską są darmowe. Jednocześnie w dalszym ciągu funkcjonowało będzie awizo w tradycyjnej, papierowej formie.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo