Poczta Polska uruchomiła e-sklep dla firm handlujących w internecie
Poczta Polska uruchomiła wyspecjalizowany sklep internetowy, w którym oferuje artykuły przydatne w obsłudze wysyłek towarów przez firmy handlujące w sieci. - Otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji naszych założeń strategicznych - podkreślają przedstawiciele Poczty Polskiej.
W ofercie nowego sklepu internetowego - działającego pod adresem esklep.poczta-polska.pl - znalazł się szeroki wybór materiałów służących do pakowania i wysyłki towarów różnych rozmiarów. Dostępne są kartony, koperty, taśmy pakowe, tektura i folie stretchowe.
Nowa platforma została uruchomiona głównie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które prowadzą w internecie działalność handlową i pakowanie sprzedawanych towarów oraz ich wysyłka są dla nich ważną częścią pracy.
- Chcemy połączyć dwie usługi: przesyłki kurierskie oraz dostarczanie opakowań. Otworzyliśmy sklep internetowy z pełną gamą opakowań oraz produktów do pakowania - podkreśla w komunikacie Edyta Rusińska, dyrektor biura rozwoju handlu w Poczcie Polskiej. - Klienci coraz chętniej kupują w internecie i otwarcie tego typu kanału dystrybucji odpowiada oczekiwaniom rynkowym i jest przykładem realizacji założeń strategicznych Poczty Polskiej, wśród których obsługa branży e-commerce jest priorytetem.
Poczta Polska zaznacza, że dokonywanie zakupów w jej internetowym sklepie nie wymaga dokonywania rejestracji. Założenie konta przynosi jednak dodatkowe korzyści w postaci ułatwień w zamówieniach i dostawach, a także możliwości przeglądania historii zakupów.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska uruchomiła e-sklep dla firm handlujących w internecie