SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Po zmierzchu” Marka Starybrata przegrało z konkurencją

Talk-show Marka Starybrata “Po zmierzchu” oglądało w TVP 2 w czwartkowe wieczory średnio 350 tys. widzów, czyli znacznie mniej niż przyciągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Program obniżył też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział talk-show (emisja w czwartki ok. 23.20) w grupie 4+ wyniósł 5,93 proc., zaś w 16-49 - 4,71 proc. To znacznie mniej niż rok wcześniej, gdy w tym samym paśmie TVP 2 notowała odpowiednio 11,91 proc. i 11,05 proc. udziału, a jej widownia wynosiła 730 tys. osób.

W czasie nadawania “Po zmierzchu” TVP 2 zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była Jedynka z udziałem w 4+ na poziomie 15,16 proc., emitująca filmy fabularne, tuż za nią znalazł się TVN (15,14 proc.; także filmy i serial „Bez śladu”), niewiele mniej miał Polsat (14,21 proc.; „Kobiecy klub zbrodni” i filmy). W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat Dwójka także była czwarta.

Cennikowo program przyniósł z reklam 980 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W nadawanym na żywo talk-show Starybrat gościł znanych ludzi, celebrytów z którymi rozmawiał na różne, aktualne tematy.


Widownia “Po zmierzchu” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
31-03-2011 304 767 5,44% 3,53%
07-04-2011 369 848 6,12% 5,57%
14-04-2011 303 729 5,37% 4,24%
21-04-2011 343 542 5,78% 4,88%
28-04-2011 384 213 6,83% 4,74%
05-05-2011 317 768 5,46% 3,59%
12-05-2011 287 709 5,13% 3,58%
19-05-2011 353 361 6,54% 5,28%
26-05-2011 314 068 6,06% 6,08%
02-06-2011 420 642 6,36% 5,15%
09-06-2011 406 327 5,97% 5,01%
Średnia 346 691 5,93% 4,71%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji talk-show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 886 296 15,16% 13,00%
TVN 885 017 15,14% 16,40%
Polsat 830 515 14,21% 15,44%
Po zmierzchu 346 691 5,93% 4,71%


Profil widowni programu

Profil TVP2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,48% 72
Kobiety 65,52% 126
Wiek  4-9 1,24% 21
 10-15 0,72% 11
16 - 19 1,91% 34
20 - 24 4,15% 53
25 - 29 5,14% 58
30 - 34 6,82% 82
35 - 39 6,44% 87
40 - 44 6,53% 102
45 - 49 9,79% 142
50 - 54 14,40% 179
55 - 59 8,19% 106
60+ 34,67% 172
Wlk. miasta Wieś 34,63% 88
< 50 tys. 27,07% 113
50-100 tys. 6,96% 81
100-200 tys. 8,31% 103
> 200 tys. 23,03% 114
Zawód Top management 8,77% 101
Pracownicy średniego szczebla 18,91% 126
Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,36% 82
Emeryci 40,32% 157
Inni 15,64% 51
Wykształcenie Podstawowe 41,65% 92
Średnie 40,25% 136
Wyższe 16,15% 128
Inne 1,96% 15

Dołącz do dyskusji: “Po zmierzchu” Marka Starybrata przegrało z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waldick
Ten program to dno ale już od dawna wiadomo że oglądalność nie ma żadnego znaczenia dla władz TVP, liczą się tylko stare układy polityczno-biznesowe.
0 0
odpowiedź
User
com
PO ZMIERZCHU? czyli wieczorna nuuuuuuuuuda za nasze pieniądze...
0 0
odpowiedź
User
suzi
dyrektor dwojki juz wylecial i nie ma sie czemu dziwic.
0 0
odpowiedź