SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„po prostu wszędzie” w kampanii nowego GG

W internecie, radiu i kinach rusza kampania nowej wersji GG. To największa akcja reklamowa w historii tego komunikatora.

Nowa wersja GG w formie beta została udostępniona w połowie lutego (więcej na ten temat), natomiast obecnie do komunikatora są wprowadzane nowe opcje, m.in. mini aplikacje rozrywkowe i informacyjne od zewnętrznych developerów. W związku z tym startuje kampania reklamowa GG, podzielona na kilka odsłon podkreślających jego poszczególne zalety i funkcjonalności. Pierwsza odsłona będzie przebiegać pod hasłem „po prostu wszędzie” zwracającym uwagę na dostępność komunikatora w różnych systemach operacyjnych i urządzeniach przenośnych.

>>> Tomasz Jażdżyński o nowym GG: aplikacje i mniej reklam

Działania reklamowe obejmą internet (serwisy i aplikacje GG Network, a także m.in. portale Interia.pl, Onet.pl i WP.pl), radio Eska oraz kina z sieci Cinema City. Akcję przygotowały i realizują działy marketingu i kreacji GG Network.

Ruszająca właśnie kampania to największa akcja reklamowa w historii GG. Jej cennikowy budżet zaplanowany na II kwartał wynosi 6 mln zł.

  • Więcej informacji:
  • GG

Dołącz do dyskusji: „po prostu wszędzie” w kampanii nowego GG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl