PMPG porządkuje zarządzanie prawami do swoich marek
Platforma Mediowa Point Group SA zdecydowała się skupić zarządzanie znakami towarowymi należącymi do podmiotów wchodzących w skład całej grupy kapitałowej PMPG w spółce zależnej Point Group Financial Admobile.
PMPG wniosła do tej spółki prawa do znaków towarowych związanych z markami "Dlaczego" i "Machina" oraz prawa z tytułu rejestracji powiązanych z nimi tytułów prasowych (w sumie wartość tych wkładów wyniosła ponad 11 mln zł). Natomiast inna zależna od PMPG spółka Media Point Group wniosła do Point Group Financial Admobile prawa do zespołu znaków towarowych "Film", w tym znaki towarowe "Złota Kaczka" oraz prawa z tytułu rejestracji powiązanych z nimi tytułów prasowych (wartość tego wkładu to ponad 4,5 mln zł).
Dołącz do dyskusji: PMPG porządkuje zarządzanie prawami do swoich marek